Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Svarta korpen och Bonnie blue önskas

Startat av hybris, 7 september 2010 kl. 14:33:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Granlid

Lyckades hitta min gömma av dessa spel när jag letade efter Blood Bowl-figurer.

Förutom de båda nämnda, så hittade jag även böckerna I Västerled och Korpens föda. Den förstnämnda är ett komplement och den senare en scenariobok till Svarta Korpen. Båda trycktes 1988.

/Magnus
Friendly fire isn't.

hybris

Citat från: "Granlid"Lyckades hitta min gömma av dessa spel när jag letade efter Blood Bowl-figurer.

Förutom de båda nämnda, så hittade jag även böckerna I Västerled och Korpens föda. Den förstnämnda är ett komplement och den senare en scenariobok till Svarta Korpen. Båda trycktes 1988.

/Magnus

Samma fråga: vad har du tänkt dig för pris och var bor du?
Har du figurer med?

Engelbrekt

Jag hittade mina exemplar i går men drabbades av nostalgi då jag såg de gamla nötta böckerna, så jag får dra tillbaka mitt säljerbjudande.
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

Granlid

Citat från: "hybris"Samma fråga: vad har du tänkt dig för pris och var bor du?
Har du figurer med?

Mitt inlägg var tänkt att visa på de komplement som har getts ut till spelet.  :insecure:
Beklagar att min avsikt inte var att sälja dem. Hoppas att du kan spåra upp dem på annat håll.

/Magnus
Friendly fire isn't.

hybris

Det var då själva fn var svårt det var att få tag på prylarna.
Om någon mot förmodan skulle vilja göra sig av med något så kan ni väl posta i tråden.
Om ni vill avyttra något så avhåll från att skriva i tråden.
Blir ju bara deprimerad av att så många har leksaker men inte jag.
 :cry:

Ha en bra helg själv ska jag till SSK.

silversixx

Jag har Bonnie Blue. Men eftersom du blev så upprörd över att ingen vill sälja till dig så behåller jag mitt exemplar.

jonjac

Citat från: "silversixx"Jag har Bonnie Blue. Men eftersom du blev så upprörd över att ingen vill sälja till dig så behåller jag mitt exemplar.
Det var en liten konstig reaktion.

Jag tolkar det som att han bara blev allmänt frustrerad för att det är så svårt att få tag på prylar, inte någon upprördhet mot någon specifik person.

hybris

Citat från: "jonjac"
Citat från: "silversixx"Jag har Bonnie Blue. Men eftersom du blev så upprörd över att ingen vill sälja till dig så behåller jag mitt exemplar.

Jag tolkar det som att han bara blev allmänt frustrerad för att det är så svårt att få tag på prylar, inte någon upprördhet mot någon specifik person.
Du trodde helt rätt :up:

silversixx

Citat från: "jonjac"

Jag skojar med Hybris. Han ska t om få min Bonnie Blue-bok om jag mot all förmodan hittar den.

jonjac

Citat från: "silversixx"Jag skojar med Hybris. Han ska t om få min Bonnie Blue-bok om jag mot all förmodan hittar den.
Ah... jag är lite för trög för att förstå sådant utan smileys.  :oops:

hybris

Fanni är bara snäll för att han vill kolla på Bonniblue suplemennten :D
Blev lite besviken över det grymt tunna paketet.
Sen trodde jag att jag blivit lurad när det är ett litet häfte i bara, men tydligen så är det bara ett vikt A4 kopierat på 4 sidor.
Men det innebär ju att det är enkelt att kopiera upp för enskilt bruk.
Alltid något.

hybris

Så då har jag lyckats låna mig till alla supplementen till Bonnie Blue och svarta korpen.

Jag är dock intresserad av färdigmålade figurer till bägge spelen.

silversixx

Men herregud, du har krävt denna bekvämlighet med färdigmålade figurer i över 15 år. Nu får du fan ta och lära dig måla...
Det finns dipping, så du kan säkert få det att se okej ut utan att skämmas inför dina nära och kära.

hybris

Citat från: "silversixx"Men herregud, du har krävt denna bekvämlighet med färdigmålade figurer i över 15 år. Nu får du fan ta och lära dig måla...
Det finns dipping, så du kan säkert få det att se okej ut utan att skämmas inför dina nära och kära.

Kommer nog inte att hända på ett tag.
Håller på och bygger min första byggsats på ca 28 år så det går framåt.

När kommer du och hämtar ditt spel?
Snart på tradera nära dig :D

silversixx

Då anmäler jag dig till snuten.