Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Bugg för "WP instant victory" i Third World War?

Startat av Adamius, 12 februari 2011 kl. 22:28:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Adamius

Citat från: "ErikLj"Fanns inte motsvarande problem för Sverige? Inga förband utgångsgrupperade i Göteborg, Malmö och Stockholm vilket möjliggjorde kuppanfall med ll och lst och sen Sverige kapput.
Nej, det står tre utgångsgrupperade brigader i Stockholm. Så vitt jag vet gäller det problemet endast Norge.
Vis tecum!

ErikLj

Citat från: "Adamius"
Citat från: "ErikLj"Fanns inte motsvarande problem för Sverige? Inga förband utgångsgrupperade i Göteborg, Malmö och Stockholm vilket möjliggjorde kuppanfall med ll och lst och sen Sverige kapput.
Nej, det står tre utgångsgrupperade brigader i Stockholm. Så vitt jag vet gäller det problemet endast Norge.

Nu var det länge sedan jag höll på med spelet så jag går bara på ett gammal minne. Har för mig att jag lyckades fixa till någon kombination av ll och lst som kunde kuppa Sverige direkt. Tror det fans någon MIB/MID som tillsammans med någon LLD och hkp-förband kunde dunka på Stockholm rätt bra samt promenera in i Malmö+Gtb.

Men, som sagt var, jag kan ha fel.

Adamius

Citat från: "ErikLj"Nu var det länge sedan jag höll på med spelet så jag går bara på ett gammal minne. Har för mig att jag lyckades fixa till någon kombination av ll och lst som kunde kuppa Sverige direkt. Tror det fans någon MIB/MID som tillsammans med någon LLD och hkp-förband kunde dunka på Stockholm rätt bra samt promenera in i Malmö+Gtb.

Men, som sagt var, jag kan ha fel.
Med en god mängd flygunderstöd torde det vara genomförbart. Ryssen har inihelvete med förband som han kan flytta med båt och flyg när han känner för det.
Vis tecum!