Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Ja, alltså...

Startat av BigPapaBear, 31 juli 2012 kl. 22:08:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Jag har en... :oops: "kompis" som tycker att World in Flames lockar mer och mer. Han, kompisen alltså, undrar om det är grundspelet plus Days of decision som är godiset man behöver?
En mycket bitter liten man.

silversixx

Din kompis verkar vara en uppenbar idiot och jag rekomenderar att du säger upp bekantskapen.

Elias Nordling

Fansen är oeniga om det spårade ur efter 5e utgåvan eller redan tidigare. Ett spel där första spelsessionen ska vikas åt att man diskuterar vilka av de 150 optionals man spelar med och först i andra spelsessionen kommer man till setupen lever hursomhelst sitt eget liv.

Har du provat Totaler Krieg?
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Elias Nordling

Jag menar, du kanske ska föreslå Totaler Krieg för din kompis?
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

BigPapaBear

Citat från: "Elias Nordling"Jag menar, du kanske ska föreslå Totaler Krieg för din kompis?

:D  Ska tipsa honom om det. Det är det här med kort som ibland känns illavarslande.
En mycket bitter liten man.

Fredrik H

Det är väl tre ETO-spel på gång inom inte alltför avlägsen framtid, två från GMT och ett från Compass games. Jag skulle ju hellre vänta på dem, eller prova TK (fast kort...nja).
När det gäller Wif så tror jag det är ett gäng i Götet som spelar (har läst om deras parti på Ylvas forum) så du kanske ska fråga Delirium om en något mer balanserad syn på spelet ifråga.

Hursomhelst tycker vi på Veckorevyns redaktion att din kompis har all rätt att känna som hen känner och att man inte rår för sina känslor. Det finns inget onormalt i hens böjelser (yeah right).