Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_jerry

spel säljes

Startat av jerry, 10 december 2013 kl. 10:43:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

jerry

Hej
Har lagt ut dessa spel på BGG o där försöker man ju få rejält betalt men det verkar som om fraktkostnaderna avskräcker rejält.
Har fått nobben av så många pga detta så nu försöker jag nationellt istället.
Air cav (west end games) bra skick  150:-

Bomber (yaquinto) 300:- bra skick
Flight leader (avalon hill) 250:- bra skick
La Battaille de la Ligny (clash of arms)400:- perfekt skick ospelat, men punchat
Road to the rhine (gdw) 350:- fortfarande inplastat !!!
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

aegneus

#1
Ardennes 44 köper jag gärna.

jerry

#2
Det är ditt om du inte backar för fraktkostnaden he he he
Kan jag helt sonika lägga det i postens stora påse eller vill du ha det lite tuffare förpackat ?
Återkommer med fraktuppgifter under kvällen eller senast torsdag kväll.
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

aegneus

#3
Du skall inte satsa på att komma till galore i Göteborg istället :)

jerry

#4
njaee... men det lutar ganska mycket åt ASL-kickoffen i Borås
Har inte varit på konvent sedan -07
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

Fredrik H

#5
Jag tror jag vill ha Cassino och Stalingrad. Har just nu inget på de slagen. Fundersam på om systemet är min kopp te. PM:ar dig.

SebastianKalucza

#6
Tar gärna Stonewall in the Valley om det finns kvar. Skickar ett PM