Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_tobias

Ny moderator: Scipio

Startat av tobias, 5 maj 2014 kl. 12:24:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

tobias

Vi på krigsspel.se vill varmt välkomna Scipio som ny moderator för forumet!

Från starten för 9,5 år sedan har forumet alltid bara haft två administratörer, mig själv och Holmgren. Med nya krigsspel.se ville vi få in lite hjälp och ville börja arbeta med moderatorer. Scipio kändes som ett självklart val när han hörde av sig och anmälde sitt intresse. Roger har varit med på forumet sedan starten (medlem nummer 4!) och alla som har haft kontakt med honom vet hur stort hans hjärta är för den här hobbyn. Han har också många planer för hur vi ska utveckla forumet och hemsidan framåt och det känns extremt tryggt att ha med honom i vår stackade enhet när vi inleder anfallet mot krigsspel.se version 2.0!

Scipio är global moderator, dvs. att han kan moderera samtliga forum.

Det kan hända att vi tar in ännu fler moderatorer i framtiden, även kanske specifikt för vissa underforum, så skulle ni vara intresserade av detta, eller att hjälpa till med något annat så skicka ett PM!
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

Pierre

Har för mig att jag skrev det redan när det nämndes i "utvecklings-tråden", riktigt bra val. Roger är en sympatisk människa med ett stort intresse för hobbyn. Jag är helt övertygad om att han lyckas rensa bort det som inte hör hemma och flytta saker till rätt trådar samt vad mer som kan tänkas krävas av en moderator här.

Scipio

Jag tackar för förtroendet och dom vänliga orden.

Jag hoppas på att kunna hjälpa till med att följa upp och hålla snyggt och sanera i daglig-postandet här och fortsätta med att framhålla förslag för tänkbara förbättringar och hoppas att min närvaro kan göra att vi snabbt kan visa vår närvaro här och ge snabba svar.

Jag lyssnar gärna på idéer och förslag från alla er alla när vi träffas på våra trevliga konvent och krigsspelsträffar runt om i landet eller här på forumet.
Den nya mjukvaran kommer att göra att vi lättare har möjlighet att implementera förbättringar än tidigare.
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"