Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Blippspel Galore 2015

Startat av Delirium, 24 november 2014 kl. 20:57:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Delirium

Bra att ha det avklarat, har haft två falsklarm här hemma redan...  :insecure:

Tar med mig Game of Thrones som multiplayeralternativ.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Andreas Lundin

Det är inte nån som fått sitt kickstarterex av Fief och vill ta det på en tur månne?


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Scipio

Citat från: Andreas Lundin skrivet 27 januari 2015 kl. 12:01:00
Det är inte nån som fått sitt kickstarterex av Fief och vill ta det på en tur månne?
Nä, jag har suttit och hoppats att jag skulle hinna få mitt ex. innan Galore men dom har precis börjat posta dom europeiska spelen och dom börjar tydligen med tyska beställningar först så det är nog tyvärr väldigt osannolikt att vi hinner få det. 
"Randomization is too important to be left to chance"

Andreas Lundin

Har vi nåt multispelarspel inbokat för långspel under lördagen nu då? Annars får jag väl anmäla mig till pokerturren på Kasinot...
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Scipio

Vi är flera stycken som har reserverat lördag för multiplayer-tjoflöjt så det blir garanterat nåt skoj.
"Randomization is too important to be left to chance"

Scipio

Apropå multiplayer så vore skoj att få ihop intresserade till ett parti: http://www.boardgamegeek.com/boardgame/10022/la-revolution-francaise-la-patrie-en-danger-1790-1 nån gång. Kanske till lincon med lite tur...
"Randomization is too important to be left to chance"

aegneus

Jepp, min första lördagsslot hoppas jag på multi.

Delirium

Var inte så nervös, Andreas, det löser sig.

För övrigt har jag och Jon gett upp vårt tvåspelarslot på fredagskvällen och vill köra multiplayer då också. :)
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Andreas Lundin

Fast jag hade nog tänkt mig HELA lördan till multip.


Skickas från min iPad via Tapatalk
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Delirium

Citat från: Scipio skrivet 27 januari 2015 kl. 15:34:47
Apropå multiplayer så vore skoj att få ihop intresserade till ett parti: http://www.boardgamegeek.com/boardgame/10022/la-revolution-francaise-la-patrie-en-danger-1790-1 nån gång. Kanske till lincon med lite tur...

Är mycket intresserad, som du vet. Vad tror vi om speltid? Kanske inte ett spel man lägger mer än en dag på, väl?
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Scipio

Citat från: Delirium skrivet 27 januari 2015 kl. 19:10:55
Citat från: Scipio skrivet 27 januari 2015 kl. 15:34:47
Apropå multiplayer så vore skoj att få ihop intresserade till ett parti: http://www.boardgamegeek.com/boardgame/10022/la-revolution-francaise-la-patrie-en-danger-1790-1 nån gång. Kanske till lincon med lite tur...

Är mycket intresserad, som du vet. Vad tror vi om speltid? Kanske inte ett spel man lägger mer än en dag på, väl?
180 min ska det ta enligt BGG vilket nog är en glädjekalkyl men att bli klar på en dag är nog inget problem skulle jag tro.
"Randomization is too important to be left to chance"

Elias Nordling

Just nu står jag i valet och kvalet om jag ska åka eller lämna återbud på grund av dåliga knän, men för ögonblicket lutar jag åt att åka.

Nån som är obokad fredagkvällen och sugen på nåt snabbt?
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

Citat från: Scipio skrivet 28 januari 2015 kl. 08:11:53180 min ska det ta enligt BGG vilket nog är en glädjekalkyl men att bli klar på en dag är nog inget problem skulle jag tro.

Taget, jag är på på Lincon!
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Jon

Citat från: Elias Nordling skrivet 28 januari 2015 kl. 08:21:02
Nån som är obokad fredagkvällen och sugen på nåt snabbt?

Jag och Björn ska spela något men vi vet inte vad. Snabbspelat vet jag inte, det är ju en definitionsfråga.

aegneus

Citat från: Elias Nordling skrivet 28 januari 2015 kl. 08:21:02
Just nu står jag i valet och kvalet om jag ska åka eller lämna återbud på grund av dåliga knän, men för ögonblicket lutar jag åt att åka.

Nån som är obokad fredagkvällen och sugen på nåt snabbt?

Jag är obokad :)
Och kommer senast 19.