Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Friendly Fire 2015

Startat av Rydfalk, 13 februari 2015 kl. 13:23:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Delirium

Är gärna på multiplayer Fallen Eagles, plus testa Churchill i parallella partier, tar med Churchill.

Vem tar med Quartermaster General, förresten?  :P
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Andreas Lundin

Önskar jag kan närvara! Jag kanske kan utverka en permis, jag ska göra mitt bästa...
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Elias Nordling

Fem deltagare till Central Front. Fortfarande gott om plats för den intresserade. Såväl kärnvapen som kemvapen finnes.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Mats Eden

Om jag har plats tar jag med Tonkin (Kim Kanger), om det mot förmodan skulle finnas till för ett scenario kanske...

Delirium

Citat från: Andreas Lundin skrivet 21 augusti 2015 kl. 13:58:07
Önskar jag kan närvara! Jag kanske kan utverka en permis, jag ska göra mitt bästa...

Ta med farsan!
Imperial Elegy
Space Empires

pelle

Skulle några vara intresserade av att prova det här? Jag funderar på att titta förbi en stund (lördag eftermiddag?) och sätta upp och förklara regler och vara domare/regeltolkare.

http://www.krigsspel.se/forum/index.php?topic=3564.msg54149#msg54149

Andreas Lundin

CiteraSkulle några vara intresserade av att prova det här?

Jo, tack! Det hade varit trevligt! Chansen att jag dyker upp är dock inte stor. Hoppas att andra är intresserade.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Scipio

Citat från: Elias Nordling skrivet 21 augusti 2015 kl. 15:30:23
Fem deltagare till Central Front. Fortfarande gott om plats för den intresserade. Såväl kärnvapen som kemvapen finnes.
Runt en halvdag för Central Front låter helt klart spännande så jag är gärna med.
"Randomization is too important to be left to chance"

Scipio

Skulle vara kul att starta upp FF med Triumph and Tragedy på fredagen.
Det hinner man bli klara med på fredagkvällen.
Någon fler som är intresserad?

Även Churchill efter Central front är avslutat på lördag skulle vara intressant.

thermopylai

Citat från: Scipio skrivet 26 augusti 2015 kl. 10:28:16
Skulle vara kul att starta upp FF med Triumph and Tragedy på fredagen.
Det hinner man bli klara med på fredagkvällen.
Någon fler som är intresserad?

Även Churchill efter Central front är avslutat på lördag skulle vara intressant.

Jag är fet-med på den planen!  :up:
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Delirium

Vår plan är Pacific War på fredagen och sedan ett multiplayer Fallen Eagles från tidig lördag. Så någonstans på lördag kväll ansluter nog vi också till Churchillpartierna. ;)
Imperial Elegy
Space Empires

Elias Nordling

Jag är gärna med på Triumph & Tragedy på fredagen!

Scipio

:up:
Då är vi fullt bräde för Triumph and Tragedy på fredag

Elias Nordling

Jag kommer vid 17.30-snåret, men om ni vill komma igång fort kan ni ställa upp spelet före så ska jag se till att komma regelpåläst.

Mats Eden

Det är flera som verkar ta med sig Churchill så att vi kan sätta upp parallella partier.

Finns det på samma sätt flera Triumph and Tragedy?

Skulle ju vara ett kul tema för årets FF med "korta" strategiska ETO-spel spelade parallellt :-)

Vilken kväll som viks åt vilket spel spelar ju mindre roll, men jag spelar gärna TT också.