Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Combat Commander / Fighting Formations / Conflict of Heroes kring Lund

Startat av lambolt, 27 december 2015 kl. 22:54:31

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

lambolt

Finns det någon grupp eller folk som spelar sånt ganska regelbundet kring Lund? Har trimmat ut en del spel bara att satsa på riktigt med de som verkade bra att börja med och jag lära mig nu Combat Commander och Conflict of Heroes. Har spelat lite förr också. Till och med har jag Fighting Formations men vissa scenarios där har för många brickor - tycker bäst om de med ganska få så att det är lite mer enkelt att följa spelet direkt.

Tänkte bara kolla upp hur många i närheten höll på träffa och spela de eller kunna bli intresserad när 2016 knacka på dörren snart, hade varit kult att skaffa några extra krigsspel kompisar, lite mer erfaren än jag blir förmodligen bäst för min del, till och med folk som är nog trevligt att umgås med och inte helt asocial (det är OK om folk är det, men bäst att vara ärlig om man är eller inte är en sådan), till och med om det funkar så, att följa genom många av de scenarios (i CC t.ex, även RSG), det blir en vinst när man lära känna ett par spel, och ett par personer väldigt bra istället för tusental spel och någon annan varje gång....

svenska är inte mitt modersmål men tror att jag kan klara mig nog bra och ni kan säkert fylla på med lite engelsk ersättning med behov