Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Dags att rensa lite igen

Startat av Fredrik H, 24 oktober 2015 kl. 01:04:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Fredrik H

Jag köper tydligen fler spel än jag hinner spela. Jag köper också fler spel än jag har plats för. Därför är det nu dags för ännu en periodisk rensning i hyllorna. Ni får gärna föreslå kombinationer etc. Jag vill att spelen hamnar hos folk som vill ha dem, det är viktigare än pengarna.

Turning point Stalingrad (AH) 100:-

Against the reich (WEG) 100:-

The Spanish civil war (GMT) 150:-

Cherkassy pocket (DG) 50:-

Barbarossa Crimea (GMT) 150:-

Spanish Eagles (AP) 150:-

Crisis Sinai 1973 (GMT) 150:-

Bitter end (Compass) 150:-

Victory in Europe (Omega) 50:-

Brickorna är klippta i alla spel utom Tonkin (som inte behöver klippas). Jag säljer hellre lokalt (Stockholm) än skickar, men vi löser det.
Jag har en OCS-härva också. Jag gillar nog inte OCS. Jag kan inte se mig spela det igen. Men problemet är att alla mina informationsbrickor är blandade och regelböckerna ligger lite där de behövdes senast. Det gör att jag kan tänka mig att sälja OCS som ett kit. Inget saknas men som sagt, supply etc är blandat. Jag tänker inte räkna igenom de lådorna. Jag har DAK2, GB1, Sicily, Baltic Gap, Burma, Eatg, Hubes Pocket, Korea och ett trasigt Tunisia. Hör av er om ni är intresserade. Detsamma gäller för TCS GD40 och GD41.

Elias Nordling

Island of Death har jag ju tänkt mig slå till på om det dyker upp billigt, vilket det just gjorde.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Andreas Lundin

Balance of powers och Serbien, men jag bor ju i Malmö så skicka grejerna behövs ju...

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Jon

Om du skickar vill jag ha:
Thunder at cassino
Strafexpedition
Fire in the sky
Salerno
Tonkin

Delirium

Jag tycker vi fortsätter övertala Fredrik att komma till Göteborg och Galore så är saken löst.  :up:
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Engelbrekt

Tar gärna OCS Sicily om du kan tänka dig att sälja dem separat.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

Fredrik H

Oj, det här blev ju jobbigare än väntat. Jag rådfrågade min fru. Hon sa att först till kvarn gäller, det är inte så jobbigt att skicka grejer och andra såna rationella saker som hon brukar säga.
Dessutom har jag fått PM av folk som inte skrivit här.
Så här ser det ut:

Andreas: Balance och Serbien - skicka ett pm m adress

Elias: Island of death, vi fixar det vid tilfälle?

Tomash: Thunder at Cassino, Fire in the Sky,  To the last man, Tonkin  - pm:a om info

Jon: Strafex, Salerno, High Tide, Iron Tide  - pm:a om adress

Amattias: TP Stalingrad

Engelbrekt: PM:a om Sicilien

Jag har swish, 0736194371.  Jag kör på först till kvarn, det är det enda som känns hållbart rättvist.

amattias

Jag köper gärna turning point: Stalingrad. Kan hämta i Stockholm.

Elias Nordling

För frakt rekommenderar jag Schenker. www.privatpaket.se. Rätt smidigt när man fått in rutinen.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Wes

Jag kan vara intresserad av OCS och TCS beroende på pris.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Fredrik H

Jag har skickat PM till dig Wes.

@Elias - tack för tipset, jag ska prova dem.

The Fat Red Line

DAK 2 och Burma kommer att få ett kärleksfullt hem hos mig, där de kommer spelas sönder och samman. Jag och en polare är fn helt besatta av OCS och spelar det flera gånger i veckan. Vi har precis gått och grämt oss de senaste veckorna över att vi inte har några OCS med britter.

Fredrik H

Jag har fått in ett anbud på hela OCS-serien. Jag föredrar att sälja i klump. Om den köparen drar sig ur så hör jag av mig till de tre som velat köpa separata spel i den ordning de hörde av sig. Hade jag vetat att folk var så intresserade av OCS hade jag krängt dem för flera år sedan... :shock:

Tank82

Några köp som inte gått igenom?

Fredrik H

Nix, det flyter på bra. Beklagar...