Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Talonsoft

Startat av magnus lindström, 25 november 2005 kl. 11:19:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

magnus lindström

Är det någon som sitter på talonsofts gamla Western (West?) front eller scenario paketen till något av spelen i serien så hör gärna av er.

sfclinken

Jag har Eastern Front med alla scenarios. Tror även att Western Front finns med på den skivan. SKa kolla i de gamla "data" låddorna.

GMY Peter
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

magnus lindström

Eastern front II har jag och där ska alla officiella scenarier vara med. Men däremot för Rising Sun och Western front kom det ut officiella "battlepacks". Vissa är nog dock av mindre intresse, som japansk landstigning i USA och en tysk I England. Man kommer ju aldrig hinna spela alla så de historiska kommer ju första :)

Daniel*U2*

Guys, vet ni inte att Matrix Games köpt rättighterna för alla gamla Talonsoft spel och ska släppa West Front, East Front, Rising Sun (+ alla ad ons) i en klump för ett brakpris? Allt uppdaterat givetvis för att funka på de senaste systemen. Gamla buggar ska också fixas....

magnus lindström

Jasså nu såg jag det. Men frågan är vad priset ligger på. Rising Sun och eastern front verkar ju funka bra för mig i Windows XP.