Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

S&T magasin inklusive spel säljes

Startat av torlin, 5 januari 2016 kl. 14:24:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

torlin

Nu säljer jag ett antal Strategy & Tactics magasin inklusive spel. Samtliga spel är obrutna om inte annat anges.
Fast pris om 50 kr styck plus porto och först till kvarn gäller! Jag raderar redan sålda så är det lättare att se vilka som är kvar.

De aktuella spelen är:

The Indian Mutiny S&T nr 121

The Tigers are burning S&T nr 118

Target Libya S&T nr 109

Iron Cross S&T nr 132  SÅLD

13: The Colonies in Revolt S&T nr 104 SÅLD

Soldiers of the Queen Battles of Islandhlwana and Omdurman punched S&T nr 95 SÅLD

Manchu the Taiping Rebellion S&T nr 116


Eranthis

#1
Köper gärna Nicaragua, Remember the Maine, The Far Seas och Pegasus Bridge!

ErikLj

Tar gärna Nord Kapp

Skickat från min SGP511 via Tapatalk


torlin


jerry

Nordkapp är ett litet mysko-mysigt spel
Nu spelas third World war (gamla utgåvan)samt red barricades i vår lokal, förbereder tvåmanna wif

ErikLj

Citat från: jerry skrivet  6 januari 2016 kl. 16:48:13
Nordkapp är ett litet mysko-mysigt spel
Efter att ha ägnat stora delar av 80- och 90-talet åt försvaret av Norrland blir Nord Kapp oemotståndligt.


nielsen.filip

Har köpt Central Command S&T Nr 98 samt Superpowers At War S&T nr 100 och vill bara meddela att skicket på tidningarna/spelen var fantastiskt. Bara så ni vet.  :up:

ErikLj

Samma gäller Nord Kapp. Bra inslaget i bubbelplast och snabb leverans.

Skickat från min D2203 via Tapatalk


torlin


B_J_S

Jag tar gärna dessa:

Trail of the Fox S&T nr 97
Harvest of Death: The second day of Gettysburg S&T nr 129
Tarawa: Red Beach One S&T nr 142
Thunder at Luetzen S&T nr 99
Monty´s D-Day S&T nr 102
Patton goes to War S&T nr 112
Napoleon and the Archduke Charles The battle of Abensberg S&T nr 113

//Jonas

torlin


Eranthis

Citat från: ErikLj skrivet 13 januari 2016 kl. 07:34:24
Samma gäller Nord Kapp. Bra inslaget i bubbelplast och snabb leverans.


Instämmer! Fick mina tidningar igår, superbt inslagna, hela och rena.  :up:

B_J_S

Fick mina idag.
Bra inslagna och i fint skick.

Tack Tord. :up:
//Jonas

torlin


Morabergaren

Colonies in revolt ser oavropat ut så köper gärna. Maila
Spelar just nu: Flamme rouge (roligt på riktigt) och Seikegahara.