Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Spel söker nya ägare

Startat av Klocktornet, 20 januari 2016 kl. 14:57:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Klocktornet

EDIT 20160512: liten uppdatering, ett spel som inte fanns med tidigare nu till salu (Bitter Woods, 4th Ed.), rensat det sålda och lite prisjusteringar.

Pris är utgångspris. Fri prövningsrätt. Spel kan avhämtas i Solna eller på Södermalm efter överenskommelse eller skickas. Köparen betalar frakt. Har Swish.

I flertalet boxade spel saknas tärning (förutom de inplastade så klart) (har sniket nog lagt alla tärningar i egen "lådda"). Vill du ha tärning med så kan detta naturligtvis lösas. Önskar du mer information? PM! Med reservation för felskrivning.

Amerikanska inbördeskriget (alla GMT Games)
•   "Dead of Winter" Inplastat 180 kr
•   "Glory II – Across the Rappahannock" Opunchat 180 kr
•   "Glory III" Opunchat 180 kr (dessa tre spel, DoW, GII och GIII, kan även säljas tillsammans för 500 kr)

Andra världskriget – västfronten
•   "Arnhem – Defiant Stand" ATS (Critical Hit) Opunchat 400 kr
•   "The Bulge" (World at War Magazine No. 3) Opunchat 100 kr
•   "Bitter Woods" 4th Edition (L2 Design Group) Troligen opunchat 600 kr. (dessa tre spel, Arnhem, Bulge och BW kan även säljas tillsammans för 900 kr.)

Andra världskriget – Sydfronten/Afrika
•   "Afrika Korps – Decision in the Desert, 1941-42 (World at War Magazine No. 11) Opunchat 100 kr

Andra världskriget – övriga fronter/delar av kriget
•   "Bloody Ridge" TCS (MMP) Mycket bra, möjligen någon skavank på box, Opunchat 140 kr
•   UTPRÄGLAT RESERVDELSSPEL: "Rise and Decline of the Third Reich" (Avalon Hill, 1974) INGA BRICKOR, allt i övrigt finns med i bra skick 60 kr

Wade

Jon

Är det dyrt att posta en tidning? Hade varit intresserad av cold war battles Kabul/Wartburg.

Klocktornet

Citat från: Jon skrivet 20 januari 2016 kl. 15:26:17
Är det dyrt att posta en tidning? Hade varit intresserad av cold war battles Kabul/Wartburg.

Ingen aning, men det kostar sannolikt inte alls några stora pengar. De som har erfarenhet av att sälja och skicka speltidningar må göra sin röst hörda!

Folket

Jag köper gärna en Fortress Berlin.

Engelbrekt

Tar gärna EFS nummer 5. Edit: släng in Crimea också.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk
På bordet nu: BAR, BCS och Nevsky.

amattias

Jag är också intresserad av Afrika 2. Antagligen också av It never snows.

Rickard

Hej
Intresserad av följande;
A Day of Heroes – Mogadishu October 3rd 1993
Gringo Expansion – Battles with the Gringos" och "Gringo! The Mexican War
It Never Snows
Barbarossa Crimea, 1941-1942" plus "Barbarossa Kiev to Rostov, 1941

Kan hämta upp varsom i Stockholm, bor själv söder om söder.

Mvh
Rickard

Klocktornet

Nu är ett antal spel sålda, se röd markering i första post. Du som har intressen i dessa - jag har PM:at dig.
Alla andra: flera godbitar finns kvar att hugga.

Fredrik H

Jag tar gärna Red badge. Sen kan jag ta Air & armor, men kan också tänka mig en annan lösning. Air & armor är ett jättebra operationellt spel, om du själv eller någon annan vill ha det som spel istället för reservdelar så kan jag hjälpa till med att kopiera reglerna så att spelet blir spelbart. Det spelet förtjänar att spelas.  :up:

Morabergaren

Spelar just nu: Flamme rouge (roligt på riktigt) och Seikegahara.

Klocktornet

Nya priser - vissa uppåt, andra nedåt; även nya mängdrabatter.
Allt skall bort. Hoppas jag.

Klocktornet

Kom och fynda!

Ett nytt spel på "till salu"-listan, vissa prisjusteringar och rensat det sålda.