Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

FIELDS OF BATTLE, VOLUME 1: THE GREAT NORTHERN WAR

Startat av Andreas Lundin, 16 februari 2016 kl. 10:24:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Strv102r

Fast som jag skrev om brickorna till Bentonville i ACW spelserien så kan man ju göra egna brickor nu för tiden. Man kan hämta inspiration från Status Bellis Poltava. De är snygga.
Ola Palmquist. Spelar nu:  SPIs Operation Typhoon, därefter Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

magnus lindström

Fast det blir lite lycket jobb för något jag köpt :) Men planerer helt klart att göra en normal hexkarta till ett ATO-spel jag har. Men att rita in en höjd på en hex-karta är ju inte så jobbigt :)

Elias Nordling

Här är ett försiktigt positivt omdöme från Scott Muldoon, som kan perioden (han var väl developer för Pax Baltica?) på Consimworld:
http://talk.consimworld.com/WebX?14@@.ee6e982/77768
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Andreas Lundin

Jomenvisst. Lovande! Jag tycker dock kartor, kort och brickor skulle kunnat gjorts lite proffsigare... ...men jag hade förstås inte kunnat göra bättre själv så vem är jag att döma?
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East