Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Konvux 6 - 8 januari i Linköping

Startat av CanuckWannabe, 6 december 2005 kl. 09:03:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 Gäster tittar på detta ämne.

CanuckWannabe

6 -8 januari så kör vi KonVux på Herrgår'n i Ryd, Linköping.

När på fredagen vi börjar är fortfarande något oklart, 10:00 eller 18:00.

Upplägget är det vanliga, så mycket spel man orkar blandat med ett och annat besök i baren.

Är det någon som känner för att arrangera något så är det bara att höra av sig till mig så ser jag till att det kommer ut info om detta på DDs hemsida.

Ifall någon känner för att köra något spel som tar lite längre tid så hör av er till mig så ser jag till att det finns något bord reserverat. Det kommer att bli en del olika figurspelsarrangemang som kommer att göra så att vi måste dribbla runt med borden.

Som vanligt så kostar det inte något att vara med men jag rekommenderar några inköp i baren så att studentkåren fortsätter att tycka om oss.

Som vanligt så är det stängt på natten på HG. Behöver du hjälp med att hitta någonstans att övernatta så hör av dig till mailto:molle@sverok.se">molle@sverok.se .
In war it does not matter who is right. What matters is who is left.

Using statistics to define the truths that I want to believe in

A F

Kommer att passera detta evenemang på Fredagen. Möjlighet till förbeställning från UGG finnes. Hör av er före julafton. //A

Simon Talla Talltorp

Linköpings FoW:arna verkar intresserade av att hitta på något arrangemang liknande antingen lincon eller FF-05. exakt utformning tages vid senare tillfälle.

FoW är altså Flames of War och inget annat :)