Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

OCS Hubes Pocket

Startat av Tysken, 16 maj 2016 kl. 21:47:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Tysken

Hej,

jag läste på nätet (på nåt US-forum) att OCS Hubes Pocket skulle bli en re-print - tråden var nåt år gammal - så min fråga, är det korrekt med re-print?

Är det nån som spelat Hubes Pocket och skulle vilja dela med sig av sina erfarenheter?   :)

Tack på förhand för eran feedback.

//Tysken
ASL, OCS, SCS

Elias Nordling

Inte egen erfarenhet, men jag minns från när det var nytt att bägge sidor har så mycket förråd och eldkraft att tre fjärdedelar av alla blippar är i dödhögen när spelet är slut.

Det ska vad jag förstått inte reprintas utan redesignas i en utökad version som lär lösa det problemet.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

tinG

Citat från: Elias Nordling skrivet 17 maj 2016 kl. 06:25:18
Inte egen erfarenhet, men jag minns från när det var nytt att bägge sidor har så mycket förråd och eldkraft att tre fjärdedelar av alla blippar är i dödhögen när spelet är slut.

Det ska vad jag förstått inte reprintas utan redesignas i en utökad version som lär lösa det problemet.

HP är en riktigt spännande Shoot Out där det verkligen gäller att hålla huvudet kallt. Jag gillade det back in the days när jag spelade OCS. Det är riktigt som Elias skriver, en utökad version som som skall omfatta större delen av AG Süd's operationsområde är under utveckling.

J
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

thermopylai

Det nya utökade spelet med namnet "The Third Winter" om jag inte missminner mig.
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Tysken

När är tanken att
Citat från: thermopylai skrivet 17 maj 2016 kl. 10:33:32
Det nya utökade spelet med namnet "The Third Winter" om jag inte missminner mig.

När är tanken att spelet skall publiceras? Jag har tidigare inte följd OCS releaserna så noggrann - så jag ha ingen uppfattning om frekvensen när MMP/The Gamers kommer med nya moduler. Just nu är ju Sicily & Tunesia på pre-order.

//Tysken
ASL, OCS, SCS