Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

ASL fråga. German 1st line

Startat av sfclinken, 24 december 2016 kl. 23:43:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

sfclinken

Varför har jag två typer av tyska 1st line enheter i mitt ASL?

Skickat från min iPhone med Tapatalk
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

Andreas Lundin

Den till höger är ingen tysk. Hakkapelliter däremot. Flippar du den ser du en box runt moralvärdet. Self-Rally liksom!
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

sfclinken

Citat från: Andreas Lundin skrivet 25 december 2016 kl. 00:22:23
Den till höger är ingen tysk. Hakkapelliter däremot. Flippar du den ser du en box runt moralvärdet. Self-Rally liksom!

Åfan. Jag har finnar också alltså...[emoji15]. Ser ju nu på min bild att det är nyansskillnad...

Tackar [emoji849]

Skickat från min iPhone med Tapatalk
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

jerry

En perfekt julaftonsavrundning att ta fram sina ASL-gubbar o lägga på rött underlag
Jag bugar i vördnad :ultra:
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

sfclinken

Citat från: jerry skrivet 25 december 2016 kl. 22:53:30
En perfekt julaftonsavrundning att ta fram sina ASL-gubbar o lägga på rött underlag

Fick för mig att jag äntligen skulle sätta mig in i ASL igen. Länge sedan jag spelade. Men det slutade med att jag började klippa dom istället....[emoji15]

Skickat från min iPad med Tapatalk
GMY Peter

tinG

Citat från: sfclinken skrivet 25 december 2016 kl. 23:26:27
Citat från: jerry skrivet 25 december 2016 kl. 22:53:30

Fick för mig att jag äntligen skulle sätta mig in i ASL igen. Länge sedan jag spelade. Men det slutade med att jag började klippa dom istället....[emoji15]

Skickat från min iPad med Tapatalk

Ah... vasl? Kanske kan hitta ett nice Burma-scenario! :-)
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

tomasos

Kom till ASL Kickoff-helgen i Borås i januari :)

sfclinken

Citat från: tomasos skrivet 28 december 2016 kl. 22:29:11
Kom till ASL Kickoff-helgen i Borås i januari :)

Var bra sugen men är på jobbresa. Får sluta jobba så man kan åka på alla kul grejer igen... :insecure:
GMY Peter