Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

GMT Games Euro-Friendly P500 Shipping Option: Holland '44 och Arquebus

Startat av paco, 19 oktober 2017 kl. 23:33:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

paco

Hej,

Jag har för första gången prövat GMT Games Euro-Friendly P500 Shipping Option för P500. Jag har köpt Holland '44, Arquebus, Ardennes '44 och Battles of the Warrior Queen. Både Holland '44 och Arquebus har börjat skeppas och många i USA verkar ha fått spelen. Är det någon här i forumet som också kört GMT Games Euro-Friendly P500 Shipping Option för dessa spel och faktiskt fått spelen? Jag är sugen!

/Paul

Jon

Jag fick mail igår från Second Chance Games att de har skickat mitt paket. Så det är på gång.

Elias Nordling

"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Delirium

Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Wade

Även om jag gärn skulle stödja P500 så handlar jag från Hexasim när jag vill ha mitt spel snabbt efter det kommer ut i USA. Second chance games är årtusendets ockerföretag. Höga priser och usel service.

Så nu har jag varit en gnällgubbe för idag:).

plforest

Har också beställt Arquebus och Holland med P500 men inte fått något mejl.

Envoyé de mon Moto G (5) en utilisant Tapatalk

paco

Okejdå. Jag har inte fått något mejl ännu.

Först som får sitt paket vinner!

Pratgranat

Jag har heller inte fått något mejl om Holland '44.

Förra gången fick jag mejl från Posten, samma dag som de ringde på dörren och levererade.

Pierre

Har fått några spel levererade via Second Chance Games och det har fungerat bra.
Första gången kom de via DHL, de andra har posten levererat. Fick mail förra gången, kommer inte ihåg hur det var innan det (förutom att jag fick sms när DHL hade mitt paket).

Andreas Lundin

Fick sms nyss om att ett paket från Second Chance är på väg. Har inte beställt Holland '44, så jag misstänker att det är Unconditional Surrender! och Mounted boards till detsamma.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Elias Nordling

Jag fick också ett sånt besked, troligen för Holland 44. Väntas finnas på mitt paketombud i morgon em.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

paco

Nuts! Kom hem och hittar en Postnord avi, raskar en promenad till mitt postombud, lyfter ut ett paket från Second Chance Games och när jag kommer hem och öppnar det ligger Holland '44 och Arquebus däri!

Nu ska det rusas över broar med schweiziska Reisläufer!

Fredrik H

Pratgranat

Posten har snott mitt exemplar, tydligen. De sitter säkert och lirar det på rasterna.