Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Den osentimentale säljaren

Startat av Delirium, 28 januari 2018 kl. 11:18:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Delirium

Den osentimentale säljaren slår till i den här löpande försäljningstråden. Överlämning gärna på kommande events, Annars i Borås eller Göteborg. Undviker gärna att skicka men i absoluta nödfall så. /Björn

Europa Universalis Price of Power deluxe (med östexpansion och 5-6 spelare) plus lite andra expansioner, extra mynt, tärningar med mera. Bra skick, sleevat. Pris diskuteras. SÅLT

Black Rose Wars, https://boardgamegeek.com/boardgame/239942/black-rose-wars och expansionen Hidden Thorns (för 5-6 spelare), spelat ett par gånger, bra skick, sleevade kort) SÅLT

Campaign Trail, med Green Party expansion, ospelat. Grey Fox, https://boardgamegeek.com/boardgame/129294/campaign-trail SÅLT

Carthage, GMT, lite hyllskav, opunchat 490

Caesar in Alexandria, GBoH, GMT, opunchat 490

Rollspel
Dungeons and dragons boxed set med Player's Handbook; DM handbook; Monster manual och screen SÅLT

Pendragon starter set, läst, senaste upplagan, SÅLT

/Björn
Empires in Arms
Civil War
(Är det 90-tal igen??)

Jon

Killing Ground är klippt också? (Ja, jag kan läsa innantill men ville mest dubbelkolla)

Delirium

Empires in Arms
Civil War
(Är det 90-tal igen??)

Frocken

Köp det Jon, så besparar du mig en massa beslutsångest!
:D

aegneus

Men Björn.... kan du inte tänka på våra plånböcker någon gång och behålla lite spel?
Om du går i god för att det är bra  :) vill jag ha Austerlitz. (Om inte priset är för hiskeligt)

Delirium

Empires in Arms
Civil War
(Är det 90-tal igen??)

Strv102r

Holland 44 om ingen hunnit före.
Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Barbarossa; Kiev to Rostov, MMPs Rostov 41. Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Fredrik H

Silver Bayonet (25th anniversary edition) GMT vill jag nog prova, i synnerhet om farbror har varit så snäll och klippt brickorna. FF blir bra.

Delirium

Empires in Arms
Civil War
(Är det 90-tal igen??)

tilde72

jag tar liberty roads om det finns :)

Delirium

Empires in Arms
Civil War
(Är det 90-tal igen??)

spacemonkey

Miloman

Kan tänka mig att köpa Austerlitz 1805 Rising Eagles till förnuftigt pris om det forfarande är till salu.
Bor i Göteborg.

Delirium

Har markerat sålda spel, Austerlitz redan borta tyvärr.
Empires in Arms
Civil War
(Är det 90-tal igen??)

Maglica

> Något av TLNB-spelen, antingen Napoleon's Quagmire (Spanien) eller Napoleon against Russia (Zucker, OSG)

Är några av dessa fortfarande till försäljning och i så fall i vilket skick och till vilket pris?
Robert Maglica