Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire VII • 13 - 15 mars 2020 • DISKUSSIONSTRÅD

Startat av Rydfalk, 5 oktober 2019 kl. 10:46:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

Rydfalk

Så, för en diskussion med Björn och med Rimforsa om bästa sättet att ha ett så säkert konvent som möjligt. Kommer att lägga upp information i Informationstråden troligen idag.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Björn von Knorring

En allmän uppmaning till folk att tänka på allas säkerhet och inte komma om man känner att man befinner sig i riskgruppen av att ha blivit smittad känns som en bra lösning. Vi har ju ingen möjlighet att kontrollera vilka kontakter eller resor folk har haft.

Rydfalk

Exakt, men vi kommer med konkreta råd och förslag. Avvaktar lite olika korrespondenser just nu.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Har nu lagt upp regler och rekommendationer i Informationstråden.
Förhoppningen är att det ska vara ett lika trevligt och lika säkert konvent som vanligt!
"Hoppas det regnar i sommar!"

Granlid

Jag tar med Pandemic.

Kom igen, det är lugnt. Har det fortfarande inplastat.
Friendly fire isn't.

Delirium

 :up:

Om det ges tillfälle till filler skulle jag faktiskt gärna prova, har aldrig spelat det!
1914

Rydfalk

"Hoppas det regnar i sommar!"

MrInlumino

Hej.

Om jag knep en plats i Gandhi-spelet före någon som redan var påtänkt så är det bara att säga till så hittar jag något annat att spela på söndag istället i sådant fall! Inte meningen att ställa till något, blev bara ivrig över möjligheten att få prova Gandhi  :up:

Med vänlig hälsning, Anders Rosen
Filosofisk, pragmatisk, hjälpsam, internetberoende, sommarälskande, brädspelande, ateistisk farsa som arbetar inom svenska staten.

B_J_S

Inga problem. Jag övertolkade förslag på att vara med på Gandhi. Så bara mitt misstag, du har fått platsen på rätt sätt.

//Jonas
//Jonas

Delirium

Det här har varit uppe tidigare men kan lika gärna ta upp det en gång till: hur har Rimforsas inställning varit på sista tiden till de som råkar komma lite för tidigt? Självklart har vi inte rätt till några rum förrän tiden vi faktiskt betalar för men... :)
1914

Rydfalk

Det varierar helt enkelt med hur deras fredag ser ut. Kan stämma av.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Citat från: Elimääigen skrivet  5 mars 2020 kl. 22:18:26
Jag har fortfarande inte planerat något men tänkte ta med mig Fire in the lake och SPQR, tar även med mig Pendragon samt nyinköpta Cuba libre och Colonial twilight.

Så om någon är sugen på lite COIN framförallt Fire in the lake så styr vi upp det

Kan ha tre intresserade (tja, två plus en dansk...) till Fire in the Lake på söndagen.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Delirium

1914

Rydfalk

Citat från: Delirium skrivet  9 mars 2020 kl. 09:12:44
Det här har varit uppe tidigare men kan lika gärna ta upp det en gång till: hur har Rimforsas inställning varit på sista tiden till de som råkar komma lite för tidigt? Självklart har vi inte rätt till några rum förrän tiden vi faktiskt betalar för men... :)

Fått svar från Rimforsa:

"Denna fredag finns alla lokaler lediga hela dagen så det går bra att komma tidigt.
Fråga gärna dessa om det är så att  de även vill boka lunch."

"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Visst fan. Vi talade sist om namnbrickor men inser att jag nog inte riktigt har orken/tiden att rodda med det. Varit borta från jobbet en del och det kan bli en del att stå i denna vecka. Kommer med stor sannolikhet också ganska sent till Rimforsa.

Är det nån som känner att de kan greppa detta?
De som anmält sig har namn och forum alias i listan som finns i Informationstråden eller i Spelschemat. Annars kan man få nåt annat format från mig.
"Hoppas det regnar i sommar!"