Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Friendly Fire IX • 12 - 14 mars • DISKUSSIONSTRÅD

Startat av Rydfalk, 2 oktober 2020 kl. 18:16:46

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Delirium

Bra jobbat med dokumentet! Om spelets gudar vill kan maj bli en klassiker!  :mrgreen:
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Rydfalk

"Hoppas det regnar i sommar!"

Wes

Varför påminns jag om Sovnarkom när jag ligger och läser om ryska revolutionen?

Varför skickas detta bara till redan anmälda och inte läggs ut på forumet om det även gäller andra datum? Det kan vara så att folk inte har anmält sig än eftersom det brukar bli lediga platser eller att datumet var fel och om andra datum diskuteras så kan det vara intressant för dessa då.

För mig själv kanske det inte är så viktigt men ska man lära sig av historien, då är det viktigt att inte vara passiv.  :)

Delirium

Fast det står i mailet att det kommer en ny anmälan på forumet till 14-16 maj, är inte fler datum på förslag utan enbart eventuell förlängning från 12 maj.

rensarn

Tjaba!

Ser verkligen fram mot ett FFdL/Rimforsa 12-16/5.
Rensarn

Rydfalk

Citat från: Wes skrivet  1 februari 2021 kl. 00:44:33
Varför påminns jag om Sovnarkom när jag ligger och läser om ryska revolutionen?

Varför skickas detta bara till redan anmälda och inte läggs ut på forumet om det även gäller andra datum? Det kan vara så att folk inte har anmält sig än eftersom det brukar bli lediga platser eller att datumet var fel och om andra datum diskuteras så kan det vara intressant för dessa då.

För mig själv kanske det inte är så viktigt men ska man lära sig av historien, då är det viktigt att inte vara passiv.  :)

Att lyssna till de som anmält sig till en aktivitet som sedan flyttas är för mig grundläggande artighet.

/Folkkommissarie Rydfalk

Wes

Rydfalk

Citat från: Wes skrivet  1 februari 2021 kl. 15:42:04
Så vad gäller?
Tja, du får vänta?

De som är redan anmälda får under veckan flytta sina bokningar eller tacka nej etc. Därefter öppnar jag för alla.
Väntar också på Rimforsa om priset för en förlängd vistelse, så just nu är det bara en preliminär bokning.
Ska med största sannolikhet avboka mars osv.

Rydfalk

Rimforsa har äntligen svarat och jag väntar nu på bekräftelse på pris.

Har bett om ett "LinCon-långt"-paket, ett vanligt FF-helg-paket samt de två veckodagarna löst.

Så snart jag har det så återkommer jag så tar vi ett nytt varv och hoppas på det bästa!  :up:

Delirium

tinG

Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Andreas Lundin

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

B_J_S

//Jonas

Rydfalk

Med tre personer på Rimforsa fanns det gott om möjligheter för saker kunna falla mellan stolarna, även om de då faller i god jord.
Har äntligen fått priser från Rimforsa. Kommer troligen att stänga ner detta event och börja ett nytt då så mycket är ändrat.

Ni kan suga på detta så länge, detaljer kommer:

Friendly Fire de luxe Vanilla
Paket fredag 14/5 – söndag 16/5
2 995 kr / person i enkelrum
2 595 kr / person i delat rum

Friendly Fire de luxe Bauta
Paket onsdag 12/5 – söndag 16/5
5 700 kr / person i enkelrum
4 900 kr / person i delat rum

Priset kan kanske röra sig lite, men detta räcker nog som en "budgetoffert".
Det finns en del andra delar med enstaka dagar etc men det vart lite rörigt så jag tänkte stämma av det hela innan jag lägger ut los rubbos... som de säger i Spanien... kanske.

Klas Malmström

"onsdag 12/5" - är detta typ middag på kvällen som det brukar vara på fredagen?, eller är det även med lunch?
Klas Malmström
Linköping