Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

Friendly Fire IX • 8 - 10 oktober 2021 • DISKUSSIONSTRÅD

Startat av Rydfalk, 5 maj 2021 kl. 12:56:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Maglica

Robert Maglica

Fredrik H


Vidarrr


B_J_S

//Jonas

Rydfalk

Då och då händer det att jag ber er att anmäla er via PM eller mail... Då och då händer det... :?

Ni som inte gör så, skäms... :evil: men jag orkar inte hålla på, så kolla att era anmälningar finns med i Informationstråden och stämmer så låter vi det vara så.

Ni som anmäler er via mail eller PM och sedan berättar det här, på er må ingen skugga falla!
"Hoppas det regnar i sommar!"

Elias Nordling

I ärlighets namn var informationen inte glasklar på den punkten. Vad är definitionen av information och diskussion och hur hanteras det som är varken eller? Så jag kollade hur andra verkade ha gjort.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Scipio

Citat från: Rydfalk skrivet  5 maj 2021 kl. 22:22:14
Då och då händer det att jag ber er att anmäla er via PM eller mail... Då och då händer det... :?

Ni som inte gör så, skäms... :evil: men jag orkar inte hålla på, så kolla att era anmälningar finns med i Informationstråden och stämmer så låter vi det vara så.

Ni som anmäler er via mail eller PM och sedan berättar det här, på er må ingen skugga falla!
Its like herding cats!
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Rydfalk

Citat från: Elias Nordling skrivet  6 maj 2021 kl. 06:28:16
I ärlighets namn var informationen inte glasklar på den punkten. Vad är definitionen av information och diskussion och hur hanteras det som är varken eller? Så jag kollade hur andra verkade ha gjort.

Nej, jag har full förståelse för denna osäkerhet. Dock(1) uppfattar jag att hur man anmäler sig är en fråga som kan besvaras genom att läsa Informationstråden. Där kan  läsas:

"Anmälan
Som tidigare med namn, forumalias, adress, telefon , mail, bokningstyp till undertecknad via e-post eller PM."


Läser man inte Informationstråden (för vem har tid med sådant?) så kan då och då sådana här inlägg hittas i diskussionstråden:

Citat från: Rydfalk skrivet  5 maj 2021 kl. 12:59:49
:up:
Ta det gärna på PM eller mail så att jag har det samlat!

Vad som är glasklart är dock (1) ett ämne för en annan diskussion då brytningsindex etc varierar.

(1) Jag har nått till en ålder där jag anser mig kunna använda ordet "dock" och struntar i vad slynglar som Herr Fager anser i ämnet.
Se Facebook.
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Citat från: Scipio skrivet  6 maj 2021 kl. 09:19:34
Citat från: Rydfalk skrivet  5 maj 2021 kl. 22:22:14
Då och då händer det att jag ber er att anmäla er via PM eller mail... Då och då händer det... :?

Ni som inte gör så, skäms... :evil: men jag orkar inte hålla på, så kolla att era anmälningar finns med i Informationstråden och stämmer så låter vi det vara så.

Ni som anmäler er via mail eller PM och sedan berättar det här, på er må ingen skugga falla!
Its like herding cats!

:) Tack och lov så gillar jag katter! Både små och stora!  :ultra:
"Hoppas det regnar i sommar!"

Fredrik H

Jag kommer att försöka komma loss så tidigt som möjligt, men vet inte hur det faller ut (den kommunala arbetsgivaren kan emellanåt vara lite tungrodd). Vill du att man anmäler ons-sön och sedan bokar av enstaka dagar, eller ska jag anmäla fre-sön och sedan lägga till? Frågan även skickad på PM ,men andra kanske sitter i samma sits så jag frågar här också. 

Rydfalk

Frågor är väl bra att ta här tycker jag.

Anmälan till ons - fre skiljer sig egentligen inte från resten. Tidig och osäker anmälan kan strula till för andra som tror att rummen är slut och så.
Om du har för avsikt att komma ons - fre och hoppas och tror att det ska lösas sig så anmäl dig! Jag och t ex andra lärare sitter i samma sits...

Med det sagt sätter jag upp dig ons - sön.
"Hoppas det regnar i sommar!"

BjornH

Anmäler mig med enkelrum. Vill gärna ons-sön men vet inte riktig än om det är möjligt, helgen given!

Klas Malmström

Citat från: BjornH skrivet  6 maj 2021 kl. 14:21:39...Vill gärna ons-sön men vet inte riktig än om det är möjligt, helgen given!
Samma här. Har bokat fre-sön tills vidare.

Kommer jag loss på onsdag-torsdag och alla rummen är bokade då, så kan jag alltid åka fram och tillbaka från Linköping.
Klas Malmström
Linköping

Rydfalk

Citat från: BjornH skrivet  6 maj 2021 kl. 14:21:39
Anmäler mig med enkelrum. Vill gärna ons-sön men vet inte riktig än om det är möjligt, helgen given!

Lite svårt att riktigt veta... bokade ons-sön nu, men sedan läste jag igen och blev mer osäker :)

Ni får kolla bokningarna på Informationstråden och höra av er om det verkar vara fel!
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

Hälften av rummen har väl gått och snart hela bonusveckan.

Ni som är tveksamma kan ju kolla och stämma av med mig vid tillfälle om ni vill ändra något i er bokning eller om något blivit fel.
"Hoppas det regnar i sommar!"