Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Buttar på GothCon XXX

Startat av tobias, 28 mars 2006 kl. 12:35:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 Gäster tittar på detta ämne.

tobias

Till GothCon XXIX och LinCon 2005 tillverkade vi personliga buttar som blev en stor succé! Givetvis finns det möjlighet att få buttar till GothCon även i år  om man vill det.

Buttarna (knapparna) är personliga, med användarnamn och ens riktiga namn på. Dessa kommer att vara av lite större modell än de reklambuttar vi brukar dela ut.
På denna butt kan man även få med sin avatar. Hela tanken är att man på ett enkelt sätt ska kunna hitta de personer som man tidigare bara har pratat med via forumet. Vi kommer inte att ta betalt för detta för buttarna, utan vill man ha en så får man!
Om du inte vill ha din avatar, utan en annan bild så maila över bilden till mailto:tobias@krigsspel.se">tobias@krigsspel.se så ordnar vi det! Buttarna trycks i färg, så det går utmärkt att ha färgbilder.

Även om man har fått en butt tidigare, men har tappat bort den, går det utmärkt att beställa en ny. Priset på buttmaterial har gått upp, så det finns en liten risk att vi kommer att vilja ha en femma för varje tillverkad butt om det blir många.
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

tobias

Just det, beställningar sker i tråden enligt följande mall:
Användarnamn
Riktiga namn
Bildönskemål

Alltså:
tobias
Tobias Eliasson
/Tobias

BigPapaBear

Kan man beställa en till LinCon månne?
En mycket bitter liten man.

Simon Talla Talltorp

Talla
Simon Talltorp

tackar på förhand :)

A F

Går det att få en med en Muhammed-bild på?

Scipio

Citat från: "Anders Fager"Går det att få en med en Muhammed-bild på?
Ah, är det det din avatar är...nu klarnar mycket helt plöstligt...   :P
"Randomization is too important to be left to chance"

Scipio

Scipio
Roger Sjögren

sfclinken

SFClinken
Peter Lindahl
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

tobias

CiteraKan man beställa en till LinCon månne?
Självklart, fast det tar vi efter GothCon...
/Tobias

tinG

tinG
Jonas Multing
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

A F

Kan man få en som det står "OHYGGLIGT DJÄVLA SNYGG" på? Bara sådär.  :lol:

Holmgren

Citat från: "Anders Fager"Kan man få en som det står "OHYGGLIGT DJÄVLA SNYGG" på? Bara sådär.  :lol:

Du har ju redan fått en specialare... Skall du inte använda den?  8)
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

A F

Citat från: "Holmgren"Du har ju redan fått en specialare... Skall du inte använda den?  8)

Just det... Det slutar ändå alltid med att jag inte har nån knapp alls. Tror det var förr-förra Gothcon som nån av Per Dangärdes hjälpare sprang förbi mitt bås var tredje timme och yrade om att "buttarna snart kommer" som om konventet på något vis inte skulle funka utan dem. Fick aldrig någon butt, men hade trevligt ändå.

Hoel

Roger har bett mig att fixa en butt med eftersom jag ska hjälpa honom i krigsspelsrummet. Han verkar tro att det får mig att se officiell ut.. HA! ja, se officiell ut.. pss..
Iaf

Kaiser
Christian Hoel

ok?

Nu när jag är registrerad så kanske jag börjar göra mer än bara läsa forumet.
/Hoel
Christian Hoel
Skövde

Scipio

Citat från: "Hoel"Roger har bett mig att fixa en butt med eftersom jag ska hjälpa honom i krigsspelsrummet. Han verkar tro att det får mig att se officiell ut.. HA! ja, se officiell ut.. pss..
Klart karln ska ha en butt!
Nu behöver du bara en uppsättning med fungerande tärningar oxå...   :P