Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Andreas Lundin

Pax Romana

Startat av Andreas Lundin, 29 mars 2006 kl. 19:25:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 Gäster tittar på detta ämne.

Doomfarer

#30
Citat från: "Vvornth"7 Ages är ju av Harry Rowland, skaparen av World In Flames. Och World In  Flames är ju som alla vet världens bästa spel.

One hit wonder?  :D
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

thermopylai

#31
CiteraOne hit wonder?

De av mina kompisar som provat Empires in Arms säger att det är världens bästa spel. Det är väl också Rowlands verk? En sak han lyckas bra med är uppenbarligen att skaffa fanatiska fans  :?
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Vvornth

#32
JAg kan hålla med om att world In Flames har sina mörka stunder, och jag förstår fullt kritiken mot det. MEN de som dissar EiA ska bara omhändertas summariskt bakom mobförrådet.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

A F

#33
Citat från: "Vvornth"MEN de som dissar EiA ska bara omhändertas summariskt bakom mobförrådet.

Undrar vad som är värst i krigsspelshobbyn, våldet på kartorna eller våldet mellan fansen?

Andreas Lundin

#34
Citeravåldet på kartorna

Stackars kartor. De får alltid stryk.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Doomfarer

#35
Citat från: "Andreas Lundin"
Citeravåldet på kartorna

Stackars kartor. De får alltid stryk.

Min EiA karta har fått mycket stryk i alla fall. Ramlade nästan isär i slutet,. :shock:
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Scipio

#36
Citat från: "Doomfarer"Min EiA karta har fått mycket stryk i alla fall. Ramlade nästan isär i slutet,. :shock:
Det är därför man köper sig ett reservexemplar av spel som EiA   :ultra:
"Randomization is too important to be left to chance"

Doomfarer

#37
Citat från: "Scipio"
Citat från: "Doomfarer"Min EiA karta har fått mycket stryk i alla fall. Ramlade nästan isär i slutet,. :shock:
Det är därför man köper sig ett reservexemplar av spel som EiA   :ultra:

Precis vad jag gjorde, faktiskt det enda spel jag haft dubblett av. Sålde dock båda exen då jag insåg att jag aldrig kommer spela det igen.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Scipio

#38
Citat från: "Doomfarer"Precis vad jag gjorde, faktiskt det enda spel jag haft dubblett av. Sålde dock båda exen då jag insåg att jag aldrig kommer spela det igen.
Helt fel inställning!
"Randomization is too important to be left to chance"

Doomfarer

#39
Citat från: "Scipio"
Citat från: "Doomfarer"Precis vad jag gjorde, faktiskt det enda spel jag haft dubblett av. Sålde dock båda exen då jag insåg att jag aldrig kommer spela det igen.
Helt fel inställning!

Tja, ibland är pengar i handen bättre än pengar i hyllan.  8)
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Delirium

#40
Till det senare ämnet vill jag tillägga att Empires in Arms är världens bästa spel som aldrig överlever kontakten med sju spelare.
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Vvornth

#41
...på Ylva enligt din egen utsago. Har aldrig varit några större interna spelarproblem för mig förut.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance