Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Timestamps?

Startat av aegneus, 18 september 2023 kl. 22:53:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

aegneus

Jag postar detta kl 2253.

aegneus

Citat från: aegneus skrivet 18 september 2023 kl. 22:53:36Jag postar detta kl 2253.

Verkligen inte jätteviktigt. (Utom kanske om folk koordinerar resor via forumet )

Scipio

Du kan inte se bilagor på denna tavla.

Känns som jag nog missar en poäng här  🧐
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Elias Nordling

Tror poängen är att forumets klocka verkar gå fel.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Scipio

Citat från: Elias Nordling skrivet 19 september 2023 kl. 06:37:16Tror poängen är att forumets klocka verkar gå fel.
Eftersom det här är ett forum som stödjer att användarna kan befinna sig på fler tidzoner än den svenska så är det upp till den enskilda användaren att själv ange vilken tidzon som gäller just för den på sin egna profil.

Det är omöjligt för forumet att ha koll på det, så om tiden ser fel ut så går man in på sin profil och ändrar till korrekt tidzon (se bild nedan).

Du kan inte se bilagor på denna tavla.
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Elias Nordling

OK, det funkade. Jag tyckte även minuterna gick fel men nu gör de inte det, så jag släpper det. Men om vi ändå är inne på support har jag slutat få mejl när jag fått personligt meddelande, trots att det är inställt på artt skickas. Jag har kollat mitt spamfilter, inget där.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Scipio

Citat från: Elias Nordling skrivet 19 september 2023 kl. 08:42:07Men om vi ändå är inne på support har jag slutat få mejl när jag fått personligt meddelande, trots att det är inställt på artt skickas. Jag har kollat mitt spamfilter, inget där.

Hmm det har jag inte tänkt på men ja  det stämmer jag får inga notifieringar via email heller.

Skickar jag testmail från forumet så fungerar det och inställningarna ser korrekta ut och inga notifieringar är i kö att skickas vilket tyder på att dom endera går iväg som dom ska från forumet men inte kommer fram eller så skapas dom inte längre av någon anledning.
Jag behöver göra en djupare felsökning på det här felet för att lösa det.
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Scipio

Nu fungerar email notifieringar för mig igen.
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"