Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Rydfalk

1 person gillar detta.

Startat av Rydfalk, 10 oktober 2023 kl. 22:47:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Rydfalk

Finns en sådan dold knapp eller är det bara Scipio som kan gilla saker?  :?
"Hoppas det regnar i sommar!"

aegneus

Jag tänkte att den funktionen vore bra att ha när folk postar i ffdl-diskussionen vad de vill spela. Så det inte är så tyst...

Elias Nordling

Jag har också undrat hur gillandet går till.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Rydfalk

Citat från: aegneus skrivet 10 oktober 2023 kl. 23:54:13Jag tänkte att den funktionen vore bra att ha när folk postar i ffdl-diskussionen vad de vill spela. Så det inte är så tyst...
Har inget emot funktionen, men hur funkar den?!?
"Hoppas det regnar i sommar!"

Scipio

Citat från: Rydfalk skrivet 10 oktober 2023 kl. 22:47:45Finns en sådan dold knapp eller är det bara Scipio som kan gilla saker?  :?
Jag aktiverade gilla-funktionen härom veckan och har suttit och funderat på varför det bara är jag som gillar saker...   :D

Måste vara någon ytterligare inställning som behöver göra för att det ska slå igenom för all.
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Scipio

Jag har gjort en förändring som jag tror ska lösa problemet.
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Rydfalk

Citat från: Scipio skrivet 11 oktober 2023 kl. 08:18:10Jag har gjort en förändring som jag tror ska lösa problemet.
Gillar detta!
"Hoppas det regnar i sommar!"

Rydfalk

#7
Det är dock lite jobbigt att man får en notis om att nån gillat det man skrivit.

Jag är kanske en av de som får mycket PM, tror att FFdl har med den saken att göra, så jag tycker det stör lite att den där klockan i vänstermarginalen pockar på min uppmärksamhet.

Hmmm... eller är det Brevet som är PM och Klockan är... notiser?
"Hoppas det regnar i sommar!"

Scipio

Japp breven är PM så det bör inte krocka
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"

Scipio

Citat från: Rydfalk skrivet 11 oktober 2023 kl. 09:24:10Det är dock lite jobbigt att man får en notis om att nån gillat det man skrivit.

Jag är kanske en av de som får mycket PM, tror att FFdl har med den saken att göra, så jag tycker det stör lite att den där klockan i vänstermarginalen pockar på min uppmärksamhet.

Hmmm... eller är det Brevet som är PM och Klockan är... notiser?
På din profil så kan du gå in och välja vilka aktiviteter som du vill få notifikationer för.
"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"