Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Presentation av GNW Battles

Startat av Scipio, 7 januari 2025 kl. 01:18:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 7 Gäster tittar på detta ämne.

thermopylai

Irrelevant faktoid för att besvara en fråga du inte ställt:

I figurspelet Gå på har de en nivå över Elite: Fanatic  :ultra:

Gäller flera av de bästa svenska förbanden: Drabanterna, Livgardet etc. Låter lite tveksamt i vår moderna värld, men kul.
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

Scipio

Citat från: Micke G skrivet  9 april 2026 kl. 11:51:17Hur långt har du kommit med att hitta någon som vill publicera serien? Är ju väldigt intresserad av ditt projekt, så det skulle vara spännande att spela det framöver  :)
Serien är inskickad till ett företag som har uttryckt intresse för projektet, inget är klart dock.
Sådana saker tar lång tid har jag märkt. Hoppas på att kunna ha ett konkret besked inom 6 månader ivf.
"Randomization is too important to be left to chance"

Scipio

Citat från: thermopylai skrivet  9 april 2026 kl. 12:09:41Irrelevant faktoid för att besvara en fråga du inte ställt:

I figurspelet Gå på har de en nivå över Elite: Fanatic  :ultra:

Gäller flera av de bästa svenska förbanden: Drabanterna, Livgardet etc. Låter lite tveksamt i vår moderna värld, men kul.
Oj, en nivå ovanför Elite skulle göra dom astronomiskt löjligt bra i mitt system, kanske skulle kunna motivera det för drabanterna men inte för livgardet också, annars vinner nog svensken slutstriden i Poltava rutinmässigt.   :D

Scipio

Vi har nu en liten "flyer" där jag försöker förklara visionen med GNWB och för vilka spelare som spelsystemet  sannolikt tilltalar.

Finns som PDF här: GNWB_Introduction.pdf

GNWB_Introduction.PNG

___________________________________________________________________________________________________________________________

GNWB_Introduction_2.PNG