Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Söker Tunisia II och Where eagles dare

Startat av Spac3d, 8 februari 2025 kl. 20:44:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Spac3d

Halloj alla glada

Söker Tunisia II, gärna opunchat men går bra punchat om det är i bra skick. Någon som har det och inte får det spelat så kanske jag kan få upp det på bordet?
Samma gäller Where eagles dare, tänkte försöka smälla ihop det med mitt Devils Cauldron 😁

Allt gott

jerry

ojdå är du på spelbanan igen .... ? Du vet kanske inte om att vi kör Empires in arms i svängsta onsdagkvällar. Vi saknar en spansk (skånsk) spelare Bara så du vet..........
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

Spac3d

Halloj Jerry

Trevligt värre med EiA! Funderar själv på att dra igång ett parti till senvåren och köra stenhårt 3-4 helger på raken. Just nu hinner jag tyvärr inte. Spanien är ju en av de roligare ju 😁.
Jag och Rydje har spelat lite Panzer men funderade på SPIs ETO innan EiA fast egentligen vill vi köra Tunisia som en uppvärmning för DAK II som vi tänker försöka dra igång till sommaren. Därav min jakt på Tunisia II men i värsta fall har jag originalet...

jerry

DAK II är ju inte fy skam, kan gärna sitta o glo nån timme om ni har plats för en bisittare.
EiA som helgprojekt kan kanske funka......
Vi startar civilization om ett par onsdagar för att dra dit lite folk som klöks över mpnsterspelen.
Tanken är att intensivspela det till slut, typ tre kvällar......
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade