Flash Sale FFdeluxe - Spel till Salu - bråttom om de ska med i packningen till R

Startat av Andreas Lundin, 30 september 2025 kl. 09:56:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Finnes intresse av något av dessa spel så hojta:

1985: Deadly Northern Lights (opunchat)
1985: Under an Iron Sky (1st ed) (opunchat)
[sålt]1918/1919: Storm in the West (2020) (punchat men i gott skick)

En hel ASL-samling (bilder finns vid intresse)
Bla. relativt ny 2nd Ed rulebook. Yanks, Beyond Valor, Rising Sun, For King and Country, Armies of Oblivion, Red Factories, Hatten in Flames, ett antal (alla?) Journals; Annuals, Ett antal andra små moduler (svenskar någon?), etc. Counters sorterade, men uppblandade så man måste ju köpa hela rasket.

[sålda]Även ASL starter kits 1, 2 och 3

Panzer, + exp 1, 2.

Skyrim the Adventure Board Game med alla tre expansioner.

Något annat medans vi håller på? No retreat serien (originalet på östfronten, Frankrike/polen, Nordafrika)?
[såld]1960 Making of the President
Tonkin?
[såld]Great Battles of the American war of Independence tri-pack (mounted boards)...

Priser cirka priset på boardgamegeek market samt kompisrabbat 25-50 procent i förhållande till skicket. Prutmån kan förekomma.

Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

ErikLj

Andreas Lundin

Citat från: ErikLj skrivet 30 september 2025 kl. 10:24:01Har du ASL Armies of Oblivion till salu?

Alla asl grejer säljs i klump då counters med mera är sorterade tillsammans med andra moduler i trays.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

ErikLj

Citat från: Andreas Lundin skrivet 30 september 2025 kl. 10:40:57
Citat från: ErikLj skrivet 30 september 2025 kl. 10:24:01Har du ASL Armies of Oblivion till salu?

Alla asl grejer säljs i klump då counters med mera är sorterade tillsammans med andra moduler i trays.
Då avstår jag från ASL

Vad ska du ha för 1985:DNL?

Andreas Lundin

Andreas Lundin

1500kr, jag tog det billigaste priset i boardgamegeek prishistoria och drog av 25 procent i kompisrabbat

ErikLj

Citat från: Andreas Lundin skrivet 30 september 2025 kl. 11:29:171500kr, jag tog det billigaste priset i boardgamegeek prishistoria och drog av 25 procent i kompisrabbat
Plus för ett korrekt avändade av halvannan, dvs 1 1/2, inte 1/2!

Tyvärr, lite för mycket för något jag nog inte kommer spela utan bara  vill ha för att det var kriget jag utbildades till och planerade för.

/Erik

Andreas Lundin

BjornH

Säljer du ASL SK lådorna tillsammans med all ASL eller kan man köpa bara SK lådorna?

Andreas Lundin

Citat från: BjornH skrivet 30 september 2025 kl. 13:25:13Säljer du ASL SK lådorna tillsammans med all ASL eller kan man köpa bara SK lådorna?

Sålda tyvärr. Har inte hunnit uppdatera.

ragngand

Tack för information om ASL samlingen, jag letar vidare!
Robert Andersson
Umeå