Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Rea hos GMT

Startat av Scipio, 22 november 2004 kl. 16:48:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 24 Gäster tittar på detta ämne.

Scipio

Rea och vinterutskick med nya och kommande projekt.
Fanns många gobitar där...synd att man inte kan ge alla i släkten krigsspel i hjulklapp...    :insecure:

http://www.gmtgames.com/Wint04Flyer.pdf
"Randomization is too important to be left to chance"

Doomfarer

Tack!  :up:

Jag har ju köpt ett spel via P500 i år och får alltså beställa upp till två spel för halva priset.

Europe Engulfed come to pappa!  :D
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Scipio

Varsegod. Själv så har jag förhands bokat deluxe spelplanen till PoG och de reviderade utgåvorna av Barbarossa-seriens "Army Group Center" och "Operation Typhoon".

...tar det aldrig slut på spel...   :)

P.S. Europe Engulfed är en riktig liten pärla om man gillar blockspel. D.S.

Doomfarer

CiteraP.S. Europe Engulfed är en riktig liten pärla om man gillar blockspel. D.S.

Och jag som hoppades på en stor pärla här.  :P
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Delirium

Blir bra erbjudanden det där. Räknar de ut rabatten automatiskt redan vid ordern, eller kommer det ett mail sedan där det berättas hur mycket det faktiskt kostade tror ni? Tänkte beställa ett ex av Carthage (P500) som ger rabatt på annat, men de drar inte för det spelet just nu (om jag fattat saken rätt).
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

Scipio

Citat från: "Delirium"Blir bra erbjudanden det där. Räknar de ut rabatten automatiskt redan vid ordern, eller kommer det ett mail sedan där det berättas hur mycket det faktiskt kostade tror ni? Tänkte beställa ett ex av Carthage (P500) som ger rabatt på annat, men de drar inte för det spelet just nu (om jag fattat saken rätt).

När jag gjorde min bokning så såg det ut som den lyckades räkna ut allting rätt, men jag gjorde iofs. bara preorders.

Däremot så klantade jag mig och missade att Califonia sales tax var ikryssad som standard vilket la på en massa pengar i onödan, men jag skickade ett mail och fick svar på nån timme med korrigerade uppgifter så det gick smidigt värre ändå.

Så tänk på det, kolla en extra gång att alla kryssrutorna sitter rätt.