Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Klas Malmström

Fråga ang. filer som tillägg till inlägg

Startat av Klas Malmström, 12 juli 2006 kl. 14:36:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Klas Malmström

Kan man inte lägga till filer på inlägg/trådar i forumet ?
Klas Malmström
Linköping

Holmgren

#1
Nej, tyvärr inte. Man måste ha filen på eget utrymme och länka till den. Är det en fil av allmänt krigsspelsintresse så kan vi lägga upp den på hemsidan (här). Maila den i sådana fall till undertecknad eller Tobias så löser vi det.
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

Klas Malmström

#2
Citat från: "Holmgren"Nej, tyvärr inte. Man måste ha filen på eget utrymme och länka till den. Är det en fil av allmänt krigsspelsintresse så kan vi lägga upp den på hemsidan (här). Maila den i sådana fall till undertecknad eller Tobias så löser vi det.

Fil skickad via email. Det är en PDF file med reglerna till ATOs gratisspel Stand At Mortain.
Klas Malmström
Linköping

tobias

#3
Den ligger uppe på sidan nu.
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

Peojon

#4
Vart lägger man förslagsvis upp bilder så att man kan länka in på Krigsspel.se?
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Peojon

#5
I väntan på att jag kan få upp några bilder här så kan det rapporteras att vi sniglat oss fram till 14:20 omgången. Napoleon är glad att både den stora redutten och Semenovskaja har fallit. På den högra flanken har den Polska kåren tagit Utitsa. På bägge flankerna utkämpas stora kavalleristrider. Han bestämmer sig då för att sätta in ett avgörande anfall och beordrar fram det unga gardet.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Fredrik H

#6
Karl'n behöver ett svar, här pratar vi om bilder jag gärna vill se...!

 :ultra:

Strv102r

#7
Jag använder photobucket.
Ola Palmquist. Spelar nu:   GMT Roads to Leningrad, därefter GMTs Army Group Center, SPIs Panzergruppe Guderian, S&T Smolensk,  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

BigPapaBear

#8
Citat från: "Strv102r"Jag använder photobucket.

Photobucket fungerar fint.