Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Först hem från Friendly Fire...

Startat av A F, 27 augusti 2006 kl. 20:02:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

A F

..kul att se er, folk. Nästa år så ordnar jag en liten bar ute på innergården.

Elimää

Citat från: "Anders Fager"..kul att se er, folk. Nästa år så ordnar jag en liten bar ute på innergården.

Nästa år ska jag planera att inte bli förkyld till FF.
blupp eller bly?

V2 diorama group, Sweden
Micro][/url]

A F

Citat från: "Elimää"
Citat från: "Anders Fager"..kul att se er, folk. Nästa år så ordnar jag en liten bar ute på innergården.

Nästa år ska jag planera att inte bli förkyld till FF.

Nästa år ska vi valla in några studentskor (i overall, men utan blåsinstrument) på innergården.

BigPapaBear

Låter bra, Anders.

Kanon att du fick tag på Distant Oceans till SWWAS, förresten. Grmyt bra jobbat!  :up:
En mycket bitter liten man.

Rydfalk

En bar på Friendly Fire... då är alla mina drömmar uppfyllda och jag kan i frid lägga mig i högen av förbrukade blippar.

/Mikael
"Hoppas det regnar i sommar!"

Scipio

Jag kom hem kl. 18 fixade lite käk och satte mig och tittade på Saints & Soldiers för att det inte skulle bli för stor och plötslig "cold stop" till verkligheten från att ha levt Battle of the Bulge en hel helg...

Mycken tack för ett strålande arrangemang till alla arrangörer, det var fantastiskt trevligt i vanlig ordning med bland annat autentiska flyglarm som mellanåt varnade för ankommande räder!   :up:
"Randomization is too important to be left to chance"

Elimää

Citat från: "Anders Fager"Nästa år ska vi valla in några studentskor (i overall, men utan blåsinstrument) på innergården.
Bara jag får plats i den där overallen så kan jag stå ut med blåsinstrumenten :)
blupp eller bly?

V2 diorama group, Sweden
Micro][/url]

BigPapaBear

JÄTTETACK till arrangörerna som gjorde ett strålande jobb. Plastskivor, mackor, onyttigheter - allt fanns på plats!

:up:  :up:  :up:  :up:  :up:
En mycket bitter liten man.

Elimää

Citat från: "BigPapaBear"JÄTTETACK till arrangörerna som gjorde ett strålande jobb. Plastskivor, mackor, onyttigheter - allt fanns på plats!

:up:  :up:  :up:  :up:  :up:

Kan bara instämma, som vanligt ett riktigt trevligt arrangemang  :up:   :lol:  :D  :ultra:
blupp eller bly?

V2 diorama group, Sweden
Micro][/url]

Vvornth

Jag stämmer in i kören av tackande. Ett förbaskat trevligt arrangemang!
Jag har lärt mig två st. nya förbaskat skoj spel varav ett jag med säkerhet kommer införskaffa. En liten mer ingående "recension" kommer senare (när BBB bestämt sig för att ge mig fungerande bredband).
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Yngve

Jättekul att träffa alla! Tyvärr  :lol: måste jag väl lägga till EastFront II till min önskelista nu...

A F

Citat från: "Elimää"Bara jag får plats i den där overallen så kan jag stå ut med blåsinstrumenten :)

Du kan stå ut med trumpeten?

:oops:

Elimää

Citat från: "Anders Fager"Du kan stå ut med trumpeten?
Inga flugor på den bara  :oops:
blupp eller bly?

V2 diorama group, Sweden
Micro][/url]

A F

Citat från: "Elimää"
Citat från: "Anders Fager"Du kan stå ut med trumpeten?
Inga flugor på den bara  :oops:

Har de några trumpetare i Arnhem?

P-O Jönsson

CiteraHar de några trumpetare i Arnhem?

John Frost hade väl en trumpet? Åtminstånde stod Anthony Hopkins och blåste i en i "A Bridge too Far".
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards