Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

AAR Tunisia,

Startat av sfclinken, 13 oktober 2006 kl. 21:40:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Citat från: "sfclinken"Och Kristian...hoppas du inte kör samma pedagogik på dina barn som du gjort med mig när du ska lära dom något nytt. Dom kommer tappa ALLT självförtroende.... :P

Efter att ha läst om din examination från den hårda skolan, måste jag berömma Anders Fager som håller på att "utbildar" i mig i OCS-konsten på ett betydligt mer konstruktivt och trevligt sätt.   :up:
En mycket bitter liten man.

sfclinken

Citat från: "BigPapaBear"Efter att ha läst om din examination från den hårda skolan, måste jag berömma Anders Fager som håller på att "utbildar" i mig i OCS-konsten på ett betydligt mer konstruktivt och trevligt sätt.   :up:

:D  Men det var trevligt i allra högsta grad. Via Vassal var det nog ända sättet! Jag gillar den hårda skolan  :twisted:
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

BigPapaBear

Igår öppnade herr Fager upp en Can of whoop-ass i vårt parti.

Goddamm! Jänkare överallt... Än är inte det kokta fläsket stekt för jag har lite glada pansartyskar som vill säga sitt. Kul som tusan, men det känns som att man behöver få på nöten några gånger innan man får upp "OCS-blicken" och fattar hur man ska försvara sig.  :up:

sfclinken

Citat från: "BigPapaBear"Igår öppnade herr Fager upp en Can of whoop-ass i vårt parti.

Goddamm! Jänkare överallt... Än är inte det kokta fläsket stekt för jag har lite glada pansartyskar som vill säga sitt. Kul som tusan, men det känns som att man behöver få på nöten några gånger innan man får upp "OCS-blicken" och fattar hur man ska försvara sig.  :up:

:P  Ursäkta om jag småler lite...Men det är kul å se att det inte bara är jag som får "a can of whoop-ass" att öppna i OCS....
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

A F

Citat från: "sfclinken"a can of whoop-ass

Dom kommer i olika storlekar. Standard-, familje- och king size med extra allt.

sfclinken

Citat från: "Anders Fager"Dom kommer i olika storlekar. Standard-, familje- och king size med extra allt.

Då fick jag modell "King Size" av Kristian.... :lol:
GMY Peter

A F

Citat från: "sfclinken"Då fick jag modell "King Size" av Kristian.... :lol:

Björn fick en riktig feting. Men han kommer att inse att mitt blysamma råd "du kanske skulle bygga en främre depå" har avsevärd inverkan på den forsatta verksamheten. Vi välkomnar B till den festliga leken "divisionstridgrupps stid i rörlig ficka".

BigPapaBear

Citat från: "Anders Fager"Men han kommer att inse att mitt blysamma råd "du kanske skulle bygga en främre depå" har avsevärd inverkan på den forsatta verksamheten. Vi välkomnar B till den festliga leken "divisionstridgrupps stid i rörlig ficka".

Bah! Mina internal stocks består av semlor och punsch, så det går ingen nöd på mina grabbar...  :lol: