Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Tystnad.. eller vad spelar du nu?

Startat av Doomfarer, 12 december 2006 kl. 14:18:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Organ

Citat från: "Doomfarer"[barnskratt] Bolta?  :insecure:  [/barnskratt]
Precis som fireballa betyder kasta en "fireball", så betyder bolta att man kastar en "ligthning bolt" på nån.
"Here's somewhere I don't believe in shouted the kid and hometown c-c-crumbled to the ground."

Doomfarer

Aha, visste inte vi pratade Magic här.

Nu fattar jag.  :oops:  Jag trodde fajerballade var nått nytt slanguttryck som coola killar i rinkeby körde med eller nåt sånt.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

A F

Citat från: "Doomfarer"Jag trodde fajerballade var nått nytt slanguttryck som coola killar i rinkeby körde med eller nåt sånt.

Det var Hells Angels Malmö som myntade uttrycket när de gick loss med pansarskott på Nobellvägen. "Näyu saouå fäaijjöouuürballaouuür viä doåmm..."

sfclinken

Citat från: "Anders Fager"Det var Hells Angels Malmö som myntade uttrycket när de gick loss med pansarskott på Nobellvägen. "Näyu saouå fäaijjöouuürballaouuür viä doåmm..."

Jau e impånajrad haur kingig deejn skaauunska e

GMY Pajtorr (aka Peter)
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

A F

"kingig"??

BigPapaBear

Citat från: "Anders Fager"Inte sant? Björn måste ha internetförbud.

Nästan...

Vårt internet ligger nere efter flytten.  :cry:

Vänta tills januari - då är jag med i matchen igen!  :up:
En mycket bitter liten man.

BigPapaBear

För att svara på tråden...

Jag spelar OCS/Tunisia med Fager och har även ett parti Roads to Leningrad igång. Har haft tokmycket i skolan, men vid horisonten lurar lite monsterspel...  :up:

Organ

Citat från: "Doomfarer"Aha, visste inte vi pratade Magic här.
Vem pratar magic? Själv så har jag fireballat och boltat både folk och fä sedan det tidiga 80-talet, LÅÅÅÅÅÅÅNGT innan magicspelarna kröp fram från under de stenar de dittills gömt sig under.  :wink:
"Here's somewhere I don't believe in shouted the kid and hometown c-c-crumbled to the ground."

BigPapaBear

Citat från: "Organ"Vem pratar magic?

Magic pratar man inte - man luktar...