Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Strafftull

Startat av magnus lindström, 24 januari 2007 kl. 12:42:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Tommy Röhs

Citat från: "Doomfarer"Jag tror problemet är att CG inte ljuger med värdet på varan. De skriver verkligen ut $100 i värde osv medan GMT skriver mycket lägre än det verkliga vilket säkert gör att de fastnar mindre ofta.
GMT  har börjat skriva ut det riktiga värdet på tulldeklarationen. Antar att de inte vill bryta mot lagen längre...

A F

Citat från: "Tommy Röhs"GMT  har börjat skriva ut det riktiga värdet på tulldeklarationen. Antar att de inte vill bryta mot lagen längre...

För er som inte vill ha tullproblem så kommer jag attt ta in en order från tyskland till Gothcon. Man kan alltid mejla mig.

mib

Citat från: "magnus lindström"Ska man chans på Columbia?? Någon som har erfarenhet av leveranser från Columbia Games?

Jag har köpt en del saker genom Columbia genom åren, och några saker har fastnat. Det tycks dock vara slumpmässigt. En gång levererades min beställning i två paket, där det ena fastnade och det andra inte. Paketen var i stort sett identiska, det specificerade värdet skiljde 20 $, och det var det lägst värderade paketet som fastnade!

Lagen om alltings jävlighet säger väl att din beställning trots allt kommer att åka dit, så förbered dig på det.

/Michael

magnus lindström

Så var man ruinerad:)

Eurofrontserien och hammer of the scots på väg. Ska man skratta eller gråta? nu måste man ju finna en motståndare också :O

magnus lindström

Polisen gör väl ett tillslag mot min import så får man betala det också, men först efter att de sprängt lådan.

Andreas Lundin

Oroa dig inte för ospilld mjölk, eller vad det heter! Solen skiner ju för böfvelen! 8)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BigPapaBear

Citat från: "magnus lindström"Eurofrontserien och hammer of the scots på väg. Ska man skratta eller gråta? nu måste man ju finna en motståndare också :O

Bor du i Stockholm ska du PM:a Profit (Karl Bergström). Han är stor Eurofrontskännare.
En mycket bitter liten man.

magnus lindström

Nopp jag bor i Falun och Gävle :)