Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Star Trek

Startat av tobias, 2 februari 2007 kl. 23:03:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

tobias

Citat från: "Conny Depp"Det är bevis på intellektuel stamina att låta sig inpireras till spelande efter att ha tagit del av den mest slätsrrukna Star Trek-serien av dem alla.
Hur har det gått för Tobias? Blev det blev något spelande?
Fick en demo på Federation and Empire av Tommy på GothCon och det verkade helt klart intressant, men har inte fått tag på en egen kopia ännu.

För övrigt gick jag direkt till TNG efter The Animated Series som var min väg in i Star Trek någonstans kring 1990... Originalet borde man väl också skaffa, det ska komma en samlingsbox inom kort.
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

P-O Jönsson

DS9 finns ju annars till något reducerat pris jämfört med de hårda plastboxar som de flesta ST serierna kommer i. DS9 skall vad jag förstå bli riktigt bra någonstans i mitten av 3e sässongen.
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

BigPapaBear

Citat från: "Peojon"DS9 finns ju annars till något reducerat pris jämfört med de hårda plastboxar som de flesta ST serierna kommer i. DS9 skall vad jag förstå bli riktigt bra någonstans i mitten av 3e sässongen.

DS9 är ett renodlat mästerverk jämfört med Voyager (som dock kunde glimra till någon gång ibland, men överlag endast fann sitt existensberättigande i Jeri Ryan som 7-of-9).

Och då ska vi inte ens nämna låtsasserien Enterprise - helgerån, skräp, younameit...
En mycket bitter liten man.

thermopylai

Citeramen överlag endast fann sitt existensberättigande i Jeri Ryan som 7-of-9

Mmmmm, 7 of 9. Klockren manlig våt dröm: en helt rationell kvinna!  :lol:
"För övrigt anser jag att Ryssland bör förstöras."

robopants

Har Federation Commander : Klingon Border men har inte hunnit prova det än. Läste igenom regelboken på bussen och det är inte så komplicerat. Min nya tjej är star trek -fantast och har lovat att ge det ett försök. Återkommer med ett litet utlåtande efter första spelet.