Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

[sökes] Intervjupersoner sökes!

Startat av Profit, 22 februari 2007 kl. 14:23:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Profit

INTERVJUPERSONER SÖKES!

Till en examensuppsats om

OFRIVILLIGT CELIBAT

Till en intervjustudie vid Psykologiska institutionen vid Stockholms universitet sökes nu respondenter. Studien är ett försök att kasta ljus över en inom forskningen eftersatt grupp och har en primärt kvalitativ, explorativ ansats.

Är du en heterosexuell man 19-39 år som ofrivilligt levt minst 6-12 månader utan könsumgänge och vill prata om dina upplevelser? Kontakta mig medelst pm. All intervjudata anonymiseras – ditt namn eller andra uppgifter som kan användas för att identifiera dig kommer att ändras i den färdiga uppsatsen och ingenting förutom uppsatsen kommer sparas. Du bör bo i Stockholm eller ha möjlighet att intervjuas när du besöker Stockholm.

Scipio

Undrar just varför ett spelarforum har utvalts att fiskas på...?  :D
"Randomization is too important to be left to chance"

Profit

Jag fiskar på allt från dejtingforum till motorsportlistor- ingen profiling här inte.

A F

Citat från: "Scipio"Undrar just varför ett spelarforum har utvalts att fiskas på...?  :D

För att vi är så jäkla heteronormativa? (Dags att gå att mecka traktor...)

Delirium

Varför är du anonym?
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Delirium

I call bullshit.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

Doomfarer

Citat från: "Delirium"Varför är du anonym?

Han kanske är en intervjuperson själv?
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Profit

Jag heter Karl Bergström och studerar min sista termin på psykologlinjen i Stockholm. Jag kommer själv utföra intervjuerna, men det är naturligtvis bara den som intervjuas som kommer vara anonym.

Vvornth

Du skulle ha hört av dig på den tiden jag spelade warhammer, då var det torka.. nu när jag lirar blippspel så kommer jag knappt upp till en vecka mellan "work-outs".

vilken slutsats kan vi dra av detta?
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

BigPapaBear

Citat från: "Vvornth"Du skulle ha hört av dig på den tiden jag spelade warhammer, då var det torka.. nu när jag lirar blippspel så kommer jag knappt upp till en vecka mellan "work-outs".

vilken slutsats kan vi dra av detta?

Krigsspelsgroupies?  :?

Av "outgrundlig" anledning har jag alltid väntat till efter sex med att berätta om min krigsspelshobby...  :P
En mycket bitter liten man.

Andreas Lundin

Citeraväntat till efter sex

väntat till efter KLOCKAN sex? Eller?  :)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BigPapaBear

Citat från: "Andreas Lundin"
Citeraväntat till efter sex

väntat till efter KLOCKAN sex? Eller?  :)

Semantik är alltid party, Andreas!  :wink:  :D
En mycket bitter liten man.