Oooh, det här har jag alltid velat prova.
SMF - Just uppdaterat!
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg gjorda i tavlor som du har tillgång till.
Visa inläggCitat från: Nisse skrivet 5 maj 2026 kl. 21:25:04Den ligger nära E4 baren i Solberga. Det finns tre 180x120 cm spelbord, litet pentry och toalett samt mängder med terräng i olika skalor. Många spelar 40k men också många spel i 15mm.
Citat från: Nisse skrivet 4 maj 2026 kl. 19:32:03Jag är medlem i en liten obskyr förening som har en källarlokal i södra Stockholm där det spelas figurspel med liv och lust. Det är aktivitet några kvällar i veckan. Det finns mängder av terräng i olika skalor. Det finns gott om spelare som alla har alldeles för många figurer och arméer.
Citat från: jerry skrivet 4 januari 2026 kl. 10:27:26Anledningen är, att jag Har ett par kompisar, som är känsliga för reflexernasjälv har jag inga större problem med det
![]()
Citeratappar allt kvarvarande stridsvärde och är nu inte ett stridsledningsärende, utan ett akut logistikärende vilket i sådana här spel brukar skildras med att brickan tas bort.
)
Sidan skapades på 0.034 sekunder med 18 databasfrågor.