Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_sfclinken

OCS Case Blue

Startat av sfclinken, 11 oktober 2006 kl. 15:27:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Doomfarer

#15
Och nu kan man förhandsbeställa det. Inte billigt dock.

http://www.multimanpublishing.com/preor ... .php?id=43
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on

Mattias Rönnblom

#16
Battalions-OCS blir väldigt intressant att se. Mekaniken i OCS är utmärkt, men tyvärr verkar antalet lämplig konflikter att simulera på att ta slut.

Vvornth

#17
Det får helt enkelt bli mer regelrätta krig som vi sedan kan få spel av! Inget David mot Goliat fjant som i Mellanöstern utan stora regelrätta arméer som drabbar samman!
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

BigPapaBear

#18
Citat från: "Doomfarer"Och nu kan man förhandsbeställa det. Inte billigt dock.

Oj! Aj!  :shock:  :?  :cry:

Holy crap! Vill ha, men studentekonomin säger bestämt ifrån i nuläget. Hade aldrig gissat att det skulle bli SÅ stort och SÅ dyrt. Nio(!) kartor och en extrakarta???
En mycket bitter liten man.

Holmgren

#19
Delade av de inlägg som handlade om Vietnam 1965-1975, Central America och assymetrisk krigföring och flyttade dem till en egen tråd under Kalla Kriget.

Tråd delad.
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

tinG

#20
Då var det gjort... pre-ordern skickad!
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Vvornth

#21
Sjuksköterskor är tydligen välavlönade. ;)
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

tinG

#22
Citat från: "Vvornth"Sjuksköterskor är tydligen välavlönade. ;)
Jag handlar på ett fett barnbidrag...  :P
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

BigPapaBear

#23
Holy crap, det har redan korsat Pxxx-gränsen!

Burma närmar sig oxå - mumma!  :up:

Nästa reprint ryktas vara GBII...
En mycket bitter liten man.

tinG

#24
Case Blue till Friendly Fire!!! Kanske...   :up:

CiteraDean Essig - May 9, 2007 1:32 pm (#19002 Total: 19003)  
   
 
Gamers Hotline: 217-896-2383 (Gamers stuff only, I know nothing of ASL)    
 
 
Got my coordination instructions from higher HQ... CB starts getting sent to the printers in 2-3 weeks. Target date at my end is to have it all out of here by 1 June 07.

The parts have to be phased... some take more turn around time than others, and Niko still has things to do to the box bottom, boxes being a long-period turnaround time item, like counters.

Dean
 
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Jezjov

#25
Något trevligt med Gamers-spel är att de verkar komma i tryck ganska snart efter att ha fått sina preorders.

A F

#26
Citat från: "Jezjov"Något trevligt med Gamers-spel är att de verkar komma i tryck ganska snart efter att ha fått sina preorders.

Vad jämnför du det med?

Jezjov

#27
CiteraVad jämnför du det med?

Exempelvis ASL-prylarna med över 2000 preorders. Eller GMT's lista med spel som "Made the Cut".

A F

#28
Citat från: "Jezjov"Exempelvis ASL-prylarna med över 2000 preorders. Eller GMT's lista med spel som "Made the Cut".

Det finns nån slags bunt-logistik runt hur det trycks brickor som jag inte riktigt har koll på men som verkar ta oändlig tid. Vet bara att det är ett evigt dividerande om olika "batches" på MMP & GMT.

BigPapaBear

#29
Citat från: "Anders Fager"Det finns nån slags bunt-logistik runt hur det trycks brickor som jag inte riktigt har koll på men som verkar ta oändlig tid. Vet bara att det är ett evigt dividerande om olika "batches" på MMP & GMT.

Det är sån där teknisk mumbo-jumbo som konsumenten inte förstår.  :P
En mycket bitter liten man.