Jag har G. von Rundstedt och M.P.Kirponos i mitt kök. Hjälp!

Startat av Andreas Lundin, 14 maj 2007 kl. 22:26:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Jag erkänner! Jag fick ett ryck i afton. Jag satte upp scenario 3 i Barbarossa: Army Group South i mitt kök i syfte att "testa lite", som jag intalade min kära sambo. Nu har jag drabbats av värsta spelsuget, men inser att jag inte kommer orka spela skiten solo, vilket var tänkt från början.  :oops:

Så nu undrar jag om det finns någon skåning (eller kanske en riktig dansk) som skulle vilja hjälpa mig med att spela detta scenario till vägs ände (det är ett kort scenario, bara 6 rundor). Allt är klappat och klart här på Lokföraregatan i Lund, så det är bara att köra igång med 'supply phase', eller vad det heter. Det vore ju synd att plocka ner det igen... :roll:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

BigPapaBear

Vi har det uppställt i Stockholm och ska snart börja spela.

Flytta hit  :P
En mycket bitter liten man.

Andreas Lundin

CiteraFlytta hit

Skaffa mig:

1. ett jobb i stan

2. en bostad någonstans med riktnummer 08

Resultat:

jag flyttar direkt! :)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

P-O Jönsson

Är du trafikplanerare eller vägprojektör med minst 2 års erfarenhet?
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Andreas Lundin

Eh... Jag är ingenjörofficer, vilket innebär att jag både kan bygga grusväg och spränga den till månen! Räcker det?

P-O Jönsson

Tja, om du kan höjdsätta grusvägen samt lägga den i ett snyggt läge i plan, och göra det i Novapoint!
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

Andreas Lundin

Det där var mumbo jumbo för mig! På min tid räckte det med att kunna köra haubits 77 med ammunition längs vägen (i några dygn)! :D

Nä, du får nog leta vidare efter arbetskraft.  :ultra: