Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Resa till FF 07

Startat av jerry, 24 juli 2007 kl. 14:48:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

jerry

Hej ni från skåneland.

Jag bor i karlshamn o skall till ff 07 hur ser er resväg ut ?
Hur ser det ut med plats ?
Skulle man månne kunna haka på ?

jerry
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

Andreas Lundin

Alltså, sorgligt men sant, Karlshamn är en jäkla omväg. Jag reser på E4. Sorry. :(
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

sfclinken

Citat från: "Andreas Lundin"Alltså, sorgligt men sant, Karlshamn är en jäkla omväg. Jag reser på E4. Sorry. :(

Sant, men det går väl hyfsat smidigt att ta sig från Karlshamn till Ljungby? Fick för mig att det gick någon skum buss på det hållet mot Halmstad. I så fall går det att plocka upp där.
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

jerry

Ok jag förstår , tog en rövare, nåväl då får man väl tanka upp pz IV:an o köra själv.

By the way, ni från skåne, ni har möjligen ingen koll på om det finns spelare i kristianstad med omnejd ?
Gammal militär stad som haft egna spelbutiker i dryga tjugo år, jag har själv hört med butikerna där men de hjälper inte till nämnvärt.

jerry
Nu spelas WIF på 5 pers samt red barricades på 2 man
Empires in arms kollapsade

Doomfarer

Citat från: "jerry"By the way, ni från skåne, ni har möjligen ingen koll på om det finns spelare i kristianstad med omnejd ?
Gammal militär stad som haft egna spelbutiker i dryga tjugo år, jag har själv hört med butikerna där men de hjälper inte till nämnvärt.

jerry

Kolla på bradspel.net. Jag är helt säker på att det finns några spelare från Kristianstad som hänger där.
Paul H

Are you working dear
I hear from the other room
I lie and play on