Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Fager-butik på Lincon?

Startat av Andreas Lundin, 24 april 2008 kl. 12:01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Andreas Lundin

Tänkte bara höra mig om Fager tänkte beställa varor till Lincon eller ej. Tänkte lägga in en beställning på Lock n'load: Band of Heroes och Lock n' Load: Not One Step Back samt lite fler pincetter...  :)
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

A F

Kommer inte ta in några UGG-grejor till Lincon. Satsar på friendly fire istället.

Andreas Lundin

ok.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

sfclinken

Citat från: "Anders Fager"Kommer inte ta in några UGG-grejor till Lincon. Satsar på friendly fire istället.

Härligt! Se till att ha countertrays :P
GMY Peter

"Though I fly through the Valley of the Shadow of Death, I will fear no Evil for I am at 80 000 feet and climbing...  www.sleddriver.com "

BernadotteOnline

Citat från: "Anders Fager"Kommer inte ta in några UGG-grejor till Lincon. Satsar på friendly fire istället.
'

ok!
Inte ens lite pincetter? hade velat hitta en bra "hockeyklubbe-pincett"!

A F

Citat från: "BernadotteOnline"Inte ens lite pincetter? hade velat hitta en bra "hockeyklubbe-pincett"!

Finns det inte pincetter i sverige? Ring nån sjukvårdsmaterielsgrossist.

BigPapaBear

Citat från: "Anders Fager"Finns det inte pincetter i sverige? Ring nån sjukvårdsmaterielsgrossist.

HELP US, OBI-ANDERS. YOU'RE OUR LAST HOPE!  :cry:

:mrgreen:
En mycket bitter liten man.

BernadotteOnline

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "Anders Fager"Finns det inte pincetter i sverige? Ring nån sjukvårdsmaterielsgrossist.

HELP US, OBI-ANDERS. YOU'RE OUR LAST HOPE!  :cry:

:mrgreen:

Den rätta utförandet fanns på en grossist i Gtb och en i Stockholm, men de sålde bara till företag.

Ting: kanske kan prångla ut en bra pincett som använts vid någon operation eller så...
Köpes bättre begagnad. :P

A F

Hur många sålde han per kolli eller vad man säger?

Tryggve

Citat från: "BernadotteOnline"Den rätta utförandet fanns på en grossist i Gtb och en i Stockholm, men de sålde bara till företag.
Är detta vwr och Gtf du pratar om? Företag som säljer saker till forskningslab. De har massor av olika sortes pincetter, däremot vet jag inte om det går att handla av dem i egenskap av privatperson.
http://se.vwr.com/app/Home
http://gtf.se/

A F

Kan någon peka ut en exakt produkt så ska jag försöka ordna till FF.

BernadotteOnline

Citat från: "Anders Fager"Kan någon peka ut en exakt produkt så ska jag försöka ordna till FF.

VWR  art nummer 232-0102  
böjd pincett 145mm med platt trubbig räfflad spets

Ej över 100 kronor! Eller så många man kan få för max 200.
Alternativ produkt: 232-0135
Alternativ produkt: 232-0105

(Ting, kontrollmät gärna!)

Anders - har du med de kraftigare plastfickorna till FF?