Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Ännu en AAR för EastFront 2, med bilder.

Startat av wingnut, 17 mars 2009 kl. 14:30:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

wingnut

Denna gång från den tyska sidan.

http://www.boardgamegeek.com/thread/390092
wingnut

Akklokk

Åhå, alltid trevligt med grandiosa planer som går i stöpet  :lol:

Såg i AAR:en att du även är lycklig ägare till Eurofront. Du råkar inte bo inom rimligt avstånd från mälardalen (Etuna) och kan tänka dig att köra en omgång? (När en liten dröm att i vart fall nån gång få lira sagda spel.... :x)

Kreufeldt

Annars är vi ett gäng i Stockholm som brukar spela ibland, är det för långt? Just nu har vi iofs en paus, men vi har pratat om att ta upp det hela igen framöver.

Akklokk

Egentligen inte, har lite släktingar att bo hos eller så kan man krigspendla  :D När är framöver?

Kreufeldt

Citat från: "Akklokk"Egentligen inte, har lite släktingar att bo hos eller så kan man krigspendla  :D När är framöver?
Bra fråga. Vi har tidigare spelat på vardagskvällar, men har som sagt inget pågående framöver. Insåg när jag tittade på mitt eget schema att det nog inte blir aktuellt förrän i maj någon gång, som tidigast. Det är lite för mycket nu helt enkelt. När saker lugnat ner sig så är jag mer än sugen på ett parti, och jag själv är öppen för både kvällar och exempelvis någon helg. Vet dock inte hur de övriga tänker kring detta.

Du kan väl dra ett mail till mig, mailto:tomas.lidholm@gmail.com">tomas.lidholm@gmail.com så kan jag inkludera dig i eventuellt kommande diskussioner kring detta.

engelsmanen

Hej,
Om det är en parti av Europe Engulfed som kanske startar är jag interesserade. Vardags kväll borde funkar, men inte måndag, eller kanske en längre pass någon helge.
Paul.