Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

GMT har rea, men inga roliga spel att välja på!

Startat av BigPapaBear, 18 november 2009 kl. 12:14:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

BigPapaBear

Ska det vara så? :(

När jag nu har varit duktig och kvalificerat mig för P500-rabatten så finns det verkligen ingenting som är intressant. Det som en gång var mitt favvisföretag har verkligen dekat ned sig...  :down: (Kanske är att ta i - de har ju en del bra titlar, men de äger jag ju redan)
En mycket bitter liten man.

Strv102r

Jag valde bort surkungen från P500. kanske ska nyttja Caucasus-rabatten till det spelet? Har ju fått bra kritik.
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Elias Nordling

CiteraDet som en gång var mitt favvisföretag har verkligen dekat ned sig...

Nu blandar du som vanligt ihop det du gillar med bra.

CiteraJag valde bort surkungen från P500.

Surkungen! Lysande! Av nån anledning är det spelet som gjort för smeknamn. Själv kallar jag det Sad King Chuck.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

BigPapaBear

Citat från: "Elias Nordling"Nu blandar du som vanligt ihop det du gillar med bra.
.

Oh, he went there...  :twisted:  

:P

Delirium

Dekat ner sig? Jag vill väldigt gärna bli visad företaget som har bättre spel på ingång än GMT!
Europa Universalis, riktiga

Barbarossa: Arny Group North 2nd ed

BigPapaBear

Citat från: "Delirium"Dekat ner sig? Jag vill väldigt gärna bli visad företaget som har bättre spel på ingång än GMT!

MMP.

Varsågod.  8)

Säkerligen Clash of Arms också. Men det är mest en chansning.

..och även OM det skulle vara så att alla andra företag bara produerar bajs, betyder det inte att GMT gör bra grejer om de höjer sig till nivån "lite bättre bajs".

B_J_S

Citat från: "BigPapaBear"..och även OM det skulle vara så att alla andra företag bara produerar bajs, betyder det inte att GMT gör bra grejer om de höjer sig till nivån "lite bättre bajs".
Jag bara älskar detta forum  :lol:

Nivån på diskussionerna håller alltid en intressant ton...
//Jonas

tinG

Citat från: "Delirium"Dekat ner sig? Jag vill väldigt gärna bli visad företaget som har bättre spel på ingång än GMT!

GMT gör i stort sett alltid bra skit.

MMP är MMP, som vanligt är det bara Gamer's produkterna som lockar mig.

Angående CoA så väntar jag ivrigt på spelen till Battles from the Age of Reason: 'Prauge', 'Fontenoy' samt tilläggskartan till 'Lobositz'..

Själv har jag liksom (hat)förälskat mig i monster från Decision Games. Men det är ju mitt problem att jag får gåshud av 'Hell's Forest' och uppdateringen av 'Wacht am Rhein'...
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

silversixx

Citat från: "tinG"
Men det är ju mitt problem att jag får gåshud av 'Hell's Forest' och uppdateringen av 'Wacht am Rhein'...
...För att sedan gråta och lägga undan spelet i ett halvår innan erratorna dykt upp ;)

tinG

Citat från: "silversixx"
Citat från: "tinG"
Men det är ju mitt problem att jag får gåshud av 'Hell's Forest' och uppdateringen av 'Wacht am Rhein'...
...För att sedan gråta och lägga undan spelet i ett halvår innan erratorna dykt upp ;)

WaR-systemet är stabilt, där finns många, många timmar av ren och skär glädje att hämta hem! Efter 'Hell's Forest' står 'Atlantic Wall' på tur, sen far systemet till östfronten och Korsun Pocket, eller Nordafrika och El Alamain!

Framtiden är tryggad  :up:
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

Holmgren

Citat från: "B_J_S"Jag bara älskar detta forum  :lol:

Nivån på diskussionerna håller alltid en intressant ton...
Mmmm, det var precis det här som Tobias och jag hoppades på när vi startade krigsspel.se en gång i tiden. Eller också inte....
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

BigPapaBear

Citat från: "tinG"MMP är MMP, som vanligt är det bara Gamer's produkterna som lockar mig.

Har de några andra produkter?  :wink:

Mode

Citat från: "BigPapaBear"
Citat från: "tinG"MMP är MMP, som vanligt är det bara Gamer's produkterna som lockar mig.

Har de några andra produkter?  :wink:
Jo, som tur är har de det! Annars vore de ju helt ointressanta!
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird.

P-O Jönsson

Citat från: "tinG"WaR-systemet är stabilt, där finns många, många timmar av ren och skär glädje att hämta hem! Efter 'Hell's Forest' står 'Atlantic Wall' på tur, sen far systemet till östfronten och Korsun Pocket, eller Nordafrika och El Alamain!

Framtiden är tryggad  :up:

Ser precis att Hurtgen forrest är på gång till sommaren, i alla fall enligt deras hemsida, om nu DG's hemsida är att lita på. Har inga egna erfarenheter av detta. Ser även att de har ett Anzio spel på gång med samma system! Roligt! Kanske...är lite sugen på att prova i alla fall. Men de har ju en omarbetning av CNA på gång också, kanske måste göra en pledge beställning av detta? En av mina första krigsspelserfarenheter, CNA!
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards

P-O Jönsson

Men i alla fall, funderar på SPQR boxen, den är ju stor, å så...
Försöker lära mig Fighting Wings: Whistling Death
Mitt uppe i:Lbd Lutzen och CG II i Valor of the Guards