Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Borås Spelkonvent, 3-6 november

Startat av Scipio, 6 september 2005 kl. 15:02:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 6 Gäster tittar på detta ämne.

Rapax

Är det förresten någon som kör från Linköpingstrakten som kan tänka sig att stuva in ytterligare en brädspelsnörd i bilen?
Det är dags att förinta jorden.

Simon Talla Talltorp

jag har lite funderingar på att åka men jag har inte bestämt mig. OM jag åker och OM min bil har blivit körbar tills dess så har jag plats för 5 pasagerare och en ohemulsk massa packning men det är som sagt väldigt suddigt just nu :)

Scipio

Vi kommer att anlända BSK lite innan 18 på torsdagen, så det kommer att vara öppet från konventsstart.

Om ni har något planerat så meddela mig gärna så att vi har lite koll innan vi startar.

Själv kommer jag att i vanlig ordning ta med en ordentlig trave med spel för säkerhets skull (finns ju inget värre än när det tar slut på spel...).
"Randomization is too important to be left to chance"

Parni

Vilka kommer nu då ????

Jag tänker åka och ta ledigt fredag (börjar få slut på komp timmar  :D ).

Jag är sugen på lite OCS:ande, är någon intresserad att köra ett parti?

//Pär

A F

Citat från: "Parni"Jag är sugen på lite OCS:ande, är någon intresserad att köra ett parti?

Frestare där...

Kommer att hålla butik och spelinferno i god ordning. Så det blir nog inga krigsspel förutom de ni har beställt.

Sen kan ju den historiskt intresserade komma förbi och provspela mitt nya kortspel om R.A.F. Det är om möjligt mer politiskt inkorrekt än Pimp och kommer troligen att ges ut av Tysklands motsvarighet till tidningen "Moderna Tider".

Holmgren

Citat från: "Anders Fager"Sen kan ju den historiskt intresserade komma förbi och provspela mitt nya kortspel om R.A.F. Det är om möjligt mer politiskt inkorrekt än Pimp och kommer troligen att ges ut av Tysklands motsvarighet till tidningen "Moderna Tider".

Vi talar alltså om Rote Armee Fraktion och inte om Royal Air Force? Intressant...
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

A F

Citat från: "Holmgren"Vi talar alltså om Rote Armee Fraktion och inte om Royal Air Force?

Jajamen!!

Holmgren

Citat från: "Anders Fager"
Citat från: "Holmgren"Vi talar alltså om Rote Armee Fraktion och inte om Royal Air Force?

Jajamen!!

Coolers! Då spelar jag ut en "Gudrun Enslin" i kombination med ett "RPG-7". Det tar ut din "Arbetsgivarpamp" trots att han har en "Förstärkt Mercedes"!  :up:
Det var inte bättre förr, det är nu det är sämre!

A F

Citat från: "Holmgren"Coolers! Då spelar jag ut en "Gudrun Enslin" i kombination med ett "RPG-7". Det tar ut din "Arbetsgivarpamp" trots att han har en "Förstärkt Mercedes"!  :up:

"Panzer Mercedes" är ett gjutet kort. Tack.

La upp detta för eder förlustelse.

http://thehellgame.com/RAF/raf.html

Magnus2

Citat från: "Anders Fager"La upp detta för eder förlustelse.

http://thehellgame.com/RAF/raf.html

Suvve!
Jag beställer två starter packs och två booster packs :D

But seriously, vad kommer det kosta och framför allt när?

Magnus

A F

Citat från: "Magnus2"But seriously, vad kommer det kosta och framför allt när?

150-200 sek för 110 kort låter tänkbart. Vad gäller "när" så vet jag inte, men kom förbi på BSK.

Scipio

Citat från: "Parni"Jag är sugen på lite OCS:ande, är någon intresserad att köra ett parti?
OCS låter ju inte jättetråkigt.  :)
Vad hade du tänkt dig för något?

A F

Citat från: "Scipio"OCS låter ju inte jättetråkigt.  :)

Testa Sicily, det hinner ni på ett dygn.

Scipio

Citat från: "Anders Fager"Testa Sicily, det hinner ni på ett dygn.
Jo det är sant, bra storlek på det helt klart.

Parni

Ja det skulle funka med Sicily! Jag har kört det lite (spelade bara ett par canadensare :-).
Jag har punchat mitt Sicily så jag kan ta med det !

//Pär