Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Hjälp! Blood on the snow...

Startat av Detox, 5 december 2009 kl. 02:39:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Detox

Hej

Nu på söndag 6/12 skall vårt spelgäng köra Blood on the snow+Winter fury från APL.

Jag har dock till min fasa upptäckt att reglerna till Blood on the snow är borta, :cry:  och misstänker att de för alltid gått förlorade i en flytt.

Är det någon som äger Blood on the snow som vänligen skulle kunna tänka sig skanna reglerna och sända dem till mig?
Om jag inte minns fel så var reglerna inte så omfattande typ 8-sidor

Tack på förhand
Detox

Strv102r

Kan kopiera dem och skicka via antikposten. Har ingen scanner...
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Elias Nordling

Har man en hygglig kamera brukar det gå att fota av sidorna och få läsliga utskrifter (har inte spelet själv).
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Strv102r

Citat från: "Elias Nordling"Har man en hygglig kamera brukar det gå att fota av sidorna och få läsliga utskrifter (har inte spelet själv).

kan jag givetvis prova. kameran är ju bra i sig, frågan är hur darrhänt jag är...
Ola Palmquist. Spelar nu:  GMTs Typhoon. Därefter SPIs Operation Typhoon, Revolution Games Red Typhoon, ATOs Circle of Fire; The Siege of Cholm, Legions Demyansk Shield, GMT Barbarossa; Crimea  och kanske Barbarossa, Army Group North.  Som sidoprojekt, lite till och från, AHs Squadleaderserie.

Elias Nordling

Stöd kameran mot någonting, t ex väggen, så blir det mycket stadigare.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Strv102r

Citat från: "Elias Nordling"Stöd kameran mot någonting, t ex väggen, så blir det mycket stadigare.

Denna outtömliga källa av vishet...  :up:

Detox

Strv102r du har fått ett pm