Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Höst-Galore

Startat av silversixx, 19 januari 2010 kl. 15:47:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Finns det plats för ett till Galore och isåfall när?

Sommar
5 (71.4%)
Höst
1 (14.3%)
Aldrig, jag har familj och kan bara fara på max 2st tillfällen om året.
1 (14.3%)

Antal personer som röstat: 7

Omröstningen har avslutats: 18 juli 2010 kl. 16:47:12

silversixx

Eftersom en del av the usual suspects inte kunde deltaga nu i Februari så slänger jag upp en liten förfrågan om vilka datum som passar för ett höst-galore.
Ting, Scipio och Bernadotte har förtur med datumen den här gången :)

Skriv gärna erat val här i tråden med så man får något hum om hur många (vi måste minst vara 10).

BigPapaBear

Men, men, men... Det där är ju precis vid Friendly Fire!  :shock:
En mycket bitter liten man.

silversixx

Fan, jag visste att det var nåt som hände i sommar...
Finns det datum för FF än?
Eller ska jag slå till på sista september direkt så jag slipper "Men men, det är ju BSK då"-grejen?

Andreas Lundin

Oavsett om det är tidigt eller sent i september är jag emot det. Vill inte att eventet skall sno deltagare från FF. FF är kungen bland events och skulle inte må bra av liknande krigsspelsgrejer nära inpå.
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

silversixx

Citat från: "Andreas Lundin"Oavsett om det är tidigt eller sent i september är jag emot det. Vill inte att eventet skall sno deltagare från FF. FF är kungen bland events och skulle inte må bra av liknande krigsspelsgrejer nära inpå.
Självklart inte, det vore ju bara felaktigt att göra så.
Gah, jag lägger om det till Oktober.

Delirium

Jag tyckte du hade en bra idé när du var inne på sommaren, oktober känns mest inpressat tycker jag.
Imperial Elegy
1914 Twilight in the East
Space Empires

silversixx

Okej, efter lite fundering på den kommunala transportsträckan så kom jag på att jag ska ha en omröstning om hurvida folk har plats för ett andra Galore (Vilket innebär att ett år innehåller 4st krigsspelsevent)
Så först, sommar eller höst. Sen datum :)

tinG

Sommar-sommar-sommar-sommar
Never interrupt your enemy when he is making a mistake.
-- Napoleon Bonaparte

jonjac

Stor risk att missa ett konvent mitt i sommaren på grund av semesterplaner och sådant. :(

Jag röstar för senhöst!