Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Scipio

Eventkalender på forumet?

Startat av Scipio, 21 september 2011 kl. 17:40:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Scipio

phpBB har ju stöd för att slå på en kalenderfunktion.

Vore det möjligt att göra det? Det vore klart najs att kunna lägga upp events i och länkar till dem med information.

Jag tänker särskilt på det här för Fanni & Co. skull som ser ut att anstränga sig för att boka in varje event som dom arrangerar på redan upptagna helger. Med den här forumfunktionaliteten så blir det här ännu lättare för dom. :P
"Randomization is too important to be left to chance"

B_J_S

#1
Kanske också uppgradera till phpBB v3!
Som är både säkrare och har mer funktionalitet än v2.  8)
//Jonas

silversixx

#2
Citat från: "Scipio"Jag tänker särskilt på det här för Fanni & Co. skull som ser ut att anstränga sig för att boka in varje event som dom arrangerar på redan upptagna helger.
:oops:

jonjac

#3
Citat från: "B_J_S"Kanske också uppgradera till phpBB v3!
Som är både säkrare och har mer funktionalitet än v2.  8)

...och som kanske inte har den där inloggningsbuggen där man loggas ut direkt man loggat in och tappar därmed alla "olästa"-markeringar...