Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

avatar_Stefan Ekström

MMP signar 3CG. Känns kul tycker vi.

Startat av Stefan Ekström, 17 oktober 2011 kl. 13:22:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Stefan Ekström

MMP ADDS 3CG GAMES TO OUR CATALOG! - Monday, October 17, 2011

 Multi-Man Publishing is very proud to announce that we have entered into an agreement with Three Crowns Game Productions where several 3CG game titles will become part of the International Game Series (IGS) line honcho'ed by Adam Starkweather.
 
Currently, our agreement is for the games "Konigsberg '45", "Plan West", and "Tannenberg 1914" with an option to look at future games as they become available.
 
Multi-Man Publishing intends to present both "Konigsberg '45" and "Plan West" as stand-alone boxed games featuring the graphic look of Niko Eskubi. They will both be one map, one countersheet, one full-color rulebook games and will be added to our preorder page as
soon as we can get initial artwork ready.
 
"Tannenberg 1914", also featuring the graphics of Niko Eskubi, will be the featured game in Special Ops #3, which will be available at the World Boardgaming Championships (WBC) in July/August of 2012.
 
We are thrilled to work with the fine gentlemen of 3CG as well as having the opportunity present these excellent (and, to date, very limited availability) games to our fans.
Pågående 3CG-projekt: A Most Bitter Blow (Op. Battleaxe), Stalin's Lost Chance ( Ladoga-Karelia), Fighting Hard ( Mersa Matruh), Allenby's Gamble ( 3rd Gaza and Beersheba)

Scipio

#1
Roligt! Gratulerar. Kul att fler kommer få chansen att ta del av era spel.
"Randomization is too important to be left to chance"

BigPapaBear

#2
:up:
En mycket bitter liten man.

Andreas Lundin

#3
:up:
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

pelle

#4
Grattis! Kul. Tannenberg ligger i min att-spela-hög, ser bra ut.

Andreas Lundin

#5
CiteraGrattis! Kul. Tannenberg ligger i min att-spela-hög, ser bra ut.

Samma här
Funderar mest på (spelar mindre): Europa Universalis. Mud & Blood. 1914: Twilight in the East

Vvornth

#6
Nu när jag kollar så ser jag att alla 3CG krigsspel ligger i ungefär samma geografiska område (Polen/Preussen). Sammanträffande?
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

Stefan Ekström

#7
Citat från: "Vvornth"Nu när jag kollar så ser jag att alla 3CG krigsspel ligger i ungefär samma geografiska område (Polen/Preussen). Sammanträffande?

Näe...faktiskt inte... Vi har en obskyr förkärlek kring östra östersjöområdet...och den lär så förbli med nästkommande spelområden i Estland och Finland.
Vi skissar även på en Stora Nordiska Kriget serie som till en början håller sig i samma trakt.
Det är väl uppföljaren till Pax Baltica som drar iväg till kontinentala Europa.
Men det får man nog se som en liten bastard.
Pågående 3CG-projekt: A Most Bitter Blow (Op. Battleaxe), Stalin's Lost Chance ( Ladoga-Karelia), Fighting Hard ( Mersa Matruh), Allenby's Gamble ( 3rd Gaza and Beersheba)