Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Om ni fick välja ett spel från GMT...

Startat av jonjac, 26 november 2011 kl. 02:10:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

jonjac

Jag har en rabatt att casha in, men kan inte bestämma mig.
Funderar allvarligt på The Caucasus Campain men tänkte ifall
det kanske finns något jag inte upptäckt/tänkt på.

Om ni skulle casha in en 50%-ig rabatt här och nu, vad skulle ni välja?

Scipio

#1
Rean gällde väl bara fram till den 15:e?

Får man bara välja ett spel?  :)

Caucasus Campaign är ett bra val, kul spel.

På rak arm så skulle jag också slänga in Sekigahara, Washingtons War och Asia Engulfed också.

Men fick jag bara ta ett endaste GMT-spel så skulle det nog bli PoG i varjefall...eller HIS...  :P
"Randomization is too important to be left to chance"

Snowfox

#2
I desa juletider med tidningarnas återkommande förslag till julklappstips:

För strategispelaren:  Twilight Struggle
För den som gillar kortdrivna spel: PoG
För den som gillar att vara med många: Here I stand
För andravärldskrigsfantasten: Battles for Normandy

Och på första plats: SPQR deluxe.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.

jonjac

#3
Citat från: "Scipio"Rean gällde väl bara fram till den 15:e?

Får man bara välja ett spel?  :)

Caucasus Campaign är ett bra val, kul spel.

På rak arm så skulle jag också slänga in Sekigahara, Washingtons War och Asia Engulfed också.

Men fick jag bara ta ett endaste GMT-spel så skulle det nog bli PoG i varjefall...eller HIS...  :P

Jag har en egen deal.

Men, jag tänkte att ni skulle välja spel som ni inte redan äger. Ni äger väl redan de spel ni föreslår? :)

Scipio

#4
Citat från: "jonjac"Men, jag tänkte att ni skulle välja spel som ni inte redan äger. Ni äger väl redan de spel ni föreslår? :)
I så fall vill jag inte ha något spel alls, har redan alla spel jag vill ha.  :)
"Randomization is too important to be left to chance"

Vvornth

#5
I slutändan, all things considered, så måste jag säga att det är Twilight Struggle som gett mest glada speltimmar.

det mås finnas bättre, komplexare spel. Men TS är sköldpaddan som spräcker målsnöret.
Reporter: "What do you feel when you kill an insurgent?"
Operator: "Recoil"

Now Playing: Ftf - World In Flames, pbem - Here I Stand, Age of Renaissance

silversixx

#6
Jag har inte testat War on Terror än. Men det verkar fantastiskt, så kör på det om du inte sitter med det redan.

Snowfox

#7
>Men, jag tänkte att ni skulle välja spel som ni inte redan äger. Ni äger väl redan de spel ni föreslår?

SPQR utslitet och inköpt i ny version när deluxeversionen kom ut. Och Twilight Struggle lär nog lida samma öde med tiden. Fantastiskt spel!

Jag uppfattade det som att du sökte råd för att nyttja GMT:s rea.
Jag drar min Colt Peacemaker snabbare än min skugga men sitter i timmar och förundras över hur opraktisk regelboken till Panzer är.