Forumnyheter:

SMF - Just uppdaterat!

Forumet låg nere

Startat av tobias, 15 februari 2013 kl. 17:02:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

tobias

Hej!

Idag låg forumet nere ett kort tag, detta pga den pågående "hackerattack" som resulterar i flera hundra nya användare om dagen och som även har fått vår mail att gå på knäna.
Vi arbetar tillsammans med vårt webbhotell på att lösa problemet. Jag håller er uppdaterade här.

Jag har också satt upp en tillfällig supportmail: mailto:support@krigsspel.se">support@krigsspel.se
Maila gärna där om ni har problem med ert konto. Då vi just nu har ett par tusen användare mer än vanligt drunknar alla riktiga ansökningar, men tveka inte att höra av er, den här mailen är inte påverkad av attacken.

Krigsspel.se är tillbaka i version 2.0 inom kort.

//Tobias
/Tobias
Anpassa - Improvisera - Kringgå

B_J_S

Citat från: "tobias"Krigsspel.se är tillbaka i version 2.0 inom kort.
Det låter bra.
Kanske får bättre koll på botattackerna då.  :twisted:
//Jonas

tobias

Precis. Jag borde givetvis ha tagit tag i det här för länge sen, men nu är det på gång. Jag håller på att ladda upp konverteringsfilerna just nu, sedan tycker jag nog på den-stora-knappen (TM) i natt när trafiken brukar stå still.
/Tobias

Scipio

"No boom today. Boom tomorrow. There's always a boom tomorrow"
"Randomization is too important to be left to chance"

B_J_S

Citat från: "tobias"Precis. Jag borde givetvis ha tagit tag i det här för länge sen, men nu är det på gång. Jag håller på att ladda upp konverteringsfilerna just nu, sedan tycker jag nog på den-stora-knappen (TM) i natt när trafiken brukar stå still.
Bra att du har hittat den stora knappen. Fungerar alltid bättre med stora knappar.
//Jonas

tobias

Var tvungen att rensa ut alla spamanvändare först, 10000 down...
/Tobias

B_J_S

Kanske dags att stoppa möjligheten att registrera sig en stund.  :o
//Jonas

Elias Nordling

Vet inte hur det är med er, men jag finns i alla fall inte på  riktigt, jag är bara en bot.
"Your value to me as a tester is your vandal instinct at breaking games!"

Tordan

Hubotar är vi allihopa, allihopa, allihopa...
/Tord Hoppe

Scipio

Hur har det gått med uppgraderingsarbetet?
"Randomization is too important to be left to chance"